{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Off-Roader Hpi firestorm 10t (konverteret til el) 2010

666 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen rc-enhed er oprettet og stemt ind. Opret din egen rc-enhed

Me Gusta
Mand | 28 år | Oprettet: 6. sep 2007


Off-Roader Hpi firestorm 10t (konverteret til el)

Årgang:
2010
Drivkraft:
Fra fabrikken var den drevet af en nitrostar
G3.0 motor.

Efter ombygning har den været gennem en Kinamotor,vxl motor og er nået frem til at et flux sæt med reload v2 Esc og flux shot 4300kv motor det er vejen frem.

Køre den normaltvis på 2celler men til tider er et speedrun på 3 celler super sjovt.
Topfart
Mellem 50 og 75 alt efter om det er 2 eller 3 celler.. rent skud i tågen
Størrelse
1:10
Vægt
Der må jeg melde pas. Men meget lignende med den almindelige firestorm flux.
Ekstraudstyr
Der er ikke meget at komme efter ;)
Bemærkninger
Håber i tager godt imod min lille hjemmeskruede dyt.
Som det ses på billederne har jeg været en del set-ups igennem både motormæssigt og mht. Vægtfordeling.
Har kæmpet en del med vejgreb og spins da jeg har spærret diffet på den og vægten generalt ligger langt fremme i forhold til så mange andre stadium trucks.
Har lavet lidt forskelligt for at den skulle fungere som el-bil.. har monteret 66t-16t gearing fra maxam r10,3D printet batteriholder,hjemmelavet motorophæng,tilpasset traxxas wheeliebar og tilpasset traxxas reciever box.

Har også monteret pathfinder karrosse for at slippe for mit elektronik og især batterikassen ikke fik slag under slemmere rulleture. PS. Utroligt sjov og holdbar basher!

De første 10 billeder er som den står nu de andre er undervejs fra projektet.
Kommentér på:
Off-Roader Hpi firestorm 10t (konverteret til el)
Annonce