{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal vælge mig en brændstofbrevet racerbil... men hvilken og hvorfor... har kigget på en buggy FG til 7200.- som er 26ccm og benzindrevet. men har en kammi der siger den er meget tung og derfor nemt går i stykker ved flyvhop og sådan pga. vægten.
Den er også kun baghjulstrukket.

En nitro bil er billigere og lidt vildere plus den har 4x4... men motoren er lidt mere følsom og holder ikke så længe og brændstoffen er dyr...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg vælge?
  • #1   5. feb 2007 Jeg ville vælge FG., Det er skønt med bare og hive i snoren, også kører ca 45 min på en tankfuld. Istedet for al den justering..

    Plus brændstoffet koster nada ved siden af Nitro smiley

    Karsten


  • #2   5. feb 2007 Helt klart fg...



  • #3   5. feb 2007 nitro helt klart

  • #4   5. feb 2007 Jeg kører med nitro det syntes jeg er fedt !
    Jeg syns da ikke man skal juster, så meget igen på en nitro bil :oS

    Jeg synes du skulle vælge nitro ! (Men det er jo op til dig selv hvad du vil vælge)



  • #5   5. feb 2007 Nitro er da fedt at køre med (når man har fået "taget" på det med at indstille... men jeg har oss lige bestilt fg, gider ikk nitro længere..

  • #6   5. feb 2007 Karsten - Hvor meget indstiller du på din nitro helikopter?

    Kvalitet´s nitro motor skal man stort set ikke indstille på.
    Min O.S 21 køre bare hele tiden hvor det er meget sjællendt jeg skal juster.


    Skal du købe FG så tag en Marder.
    Ikke alle de der andre murstens biler som ikke holder til noget.

    Og en FG starter desvære sku ikke altid ved 2-3 hiv.


  • #7   5. feb 2007 Skum P

    Du kan slet ikke sammenligne en Nitro motor i en Helikopter og en bil..

    En Nitro motor i en Bil yder MEGET mere end een i en helikopter.. Motoren i bilen er der presset mange flere kræfter ud af i forhold til størrelse..

    Jo større en motor bliver jo nemmere er den og justere, og jo mere er den ligeglad med vejr og vind.. Jeg justere sjællent min Helikopter, men den går fed ianset hvad.. Skal jeg have den til og køre optimal, skal jeg justere den hver gang jeg starter den...

    En Cen Genesis er en 46 motor der yder 5 HK, Min Helikopter motor er en 50 motor der yder 1.9 HK.. Kan du se hvad jeg mener

    Karsten


  • #8   5. feb 2007 Karsten - Tror du misforstod mig.

    Jeg sprugte dig kun for det da du kan samligne det med min motor på den måde at - lige så lidt som du juster din motor på helikopteren (stort set aldrig) juster jeg min O.S 21 motor på min inferno (altså stort set aldrig)

    Ved godt der er MEGET STOR vej i mellem helikopter og bil.
    Men det eneste du skulle samligne var for at du "forstod" hvor lidt jeg selv justerede min motor ved at samligne det med hvor lidt du justerede på helikopter smiley


  • #9   5. feb 2007 Skum p: vil nu giv dig ret det er faktiske ikke så tit man justere nitrobiler og ellers hvis man skal er det bare lige 1/4 mager eller fed alt efter temp på motoren ;).

    (så meget har jeg lært af dig)


Kommentér på:
Hvad skal jeg vælge?

Annonce