{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  b2b erfaring?
  • #1   26. apr 2011 søg herinde, har været oppe mange gange før.
    men generelt er han vidst ikke den bedste at handle hos, jeg har ihvertfald ikke alt for gode erfaringer selv.


  • #3   26. apr 2011 jeg har også kun gode erfaringer med ham

  • #4   26. apr 2011 jeg har kun godt erfaringer med dem ,og deres pakker kommer hurtigt

  • #5   26. apr 2011 du kan trykt handle hos B2B. men send en E-mail med en forespørgsel inden du køber, da han ikke er god til at skrive når tingene er udsolgt

  • #6   26. apr 2011 Utroligt så meget forskel der er på folks erfaringer smiley
    Jeg har ikke selv haft problemer, men min bror har.
    Jeg står og skal til at bestille dele derfra igen, men ligefør jeg ikke tør da jeg ved hvordan det kan gå, griner smiley
    Mon det er en slags lykkehjul der kører og så er man enten heldig eller uheldig at ens ordre bliver set og behandlet ? hehe


  • #7   27. apr 2011 Jeg har udelukkende gode erfaringer vare kommer som de skal og har et par gange købt upgrades hvor han ikke lige havde dem hjemme men så sendte han org. plast del uden beregning så man lige kunne køre indtil upgraden ankom smiley

  • #9   27. apr 2011 Af en eller anden grund kan man her på RC galleriet godt få lov til at hænge B2B ud med negativ omtale, løgne, indicier og det der snart er værre.

    Hverken de udnævnte net betjente ala hjælpe admins sletter disse indlæg eller handler efter de retnings linjer som hoved administrator har udstukket. Selv FDIM's ansvarshavende redaktør Morten Helveg er fløjtende ligeglad med at denne forhandler gang på gang af de samme folk bliver beskyldt for både det ene og det andet. Jeg syntes det er groft at der ikke tages ansvar - men der er åbenbart forskel på fisk.

    Har hverken noget at gøre med B2B kommercielt eller venskabeligt, men har handlet der både online og i butikken masser af gange uden nogen former for problemer.


  • #10   27. apr 2011 Benny, ja trustpilot fortæller nemlig køberens side af historien og det er da den der er vigtigst i dette sammenhæng smiley

  • #12   27. apr 2011 jeg har lagt en kæmpe bestilling der i går og så ringer jeg til dem i dag for og hører om hvordan det går med min bestilling men der er ingen der tager tlf det gør mig sku lidt sur!!!!

  • #13   27. apr 2011 Nu må man da håbe at der snart træder en administrator til ! Blev der sagt så meget som et kuk omkring de forhandlere der reklamerer her på siden, ja så var indlægget for længst slettet og folk frosset. Men der er forskel på fisk.

    I Danmark har vi lovgivnende instanser der tager sig af ret og uret, men det er sikkert sjovere at "hævne sig" og slå om sig med beskyldninger - herfor burde forhandlere så vel som RC galleriets brugere være beskyttet via de udstukne retningslinjer - men de bøjes jo sikkert pga. manglende annonce kroner eller en sygelig trang til chikane mod forhandleren.



  • #15   27. apr 2011 tamiya hvorfor bliver du ved med og skrive det pjat der folk har sku lov til og sige sin mening og fortælle dem som man deler hobby med hva der er et godt og skidt sted og handle du kan da være fløjtene ligeglad med det her forum og jeg mener ikke b2b har en særlig god servic hvis man kan side og ringe til dem fra kl 13 og til kl 17:30 hvor de lukker og hvis de ikke tager den er der optage og så bliver der sagt at de vil få en sms så b2b vil ringe tilbage men der er ingen b2b der ringer det er sku efter mit hovede DÅRLIG SERVIC

  • #16   27. apr 2011 Man har jo netop ikke lov til at sige sin mening her - altså bortset fra når det drejer sig om eksempelvis B2B. Et eneste negative ord om de reklamerende forhandlere og indlægget slettes og brugeren fryses. Det er fint for mig og i tråd med de udstukne retnings linjer præcist som før beskrevet. Men når det drejer sig om netop denne forhandler er der åbenbart forskels behandling OG det er det der er det syge aspekt. Hvis ikke man kan se der er noget galt i det bør man besøge Louis Nielsen. Hvis der var ligestillede emner om dårlige oplevelser ved Holte, Moffes og u know WHO ja så var der jo intet at komme efter. Det her har rettet sig til en personlig hetch mod B2B støttet af RC galleriets administratorer - og det er sgu sygt.

  • #17   27. apr 2011 enig med Mr. Onroad

  • #18   27. apr 2011 ¤©º Tamiya F@nati© º© ¤ And B2B sitting in a tree.. smiley

  • #19   28. apr 2011 stumper fra b2b2 de har været så fugtige at de lugter af mug osse lukekt embalage, klister mærker osv. er ikke lige men totalt bølgede og ødelagte af fugt, malingen er ødelagt pga fugt det klatter helt vildt når man maler med det, han svare aldig tilbage når man kun har fået halv delen af sine vare og den anden halvdel den kommer aldrig fordi lageret er tomt men bare ikke opdateret på siden telefonen tager han heller ikke så hvorfor handle der når man har lagt mange penge der og bliver pulet i røven med en elendig service og ødelagte vare?

Kommentér på:
b2b erfaring?

Annonce