{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Off-Roader G-made Sawback

Stem på min Sawback

Off-Roader Vaterra Ascender Chevrolet K-5 Blazer

Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
2014
Årgang:
2015
Drivkraft:
Esc Axial EA-2. Motor Novak 45 T.
Drivkraft:
Novak Crusher ESC Novak 13.5 turn brushless sensored crawler motor 2000 kv Savöx sc-1256 tg servo 2s lipo
Topfart:
5-10 km/t.
Topfart:
6-7 km/t med 14 tands pinion.
Størrelse:
Scala 1/10. L 460 mm. B 220 mm. H 270 mm.
Størrelse:
Skala 1:10 53 cm fra kofanger til kofanger 31.4 cm akselafstand, men den kan forkortes i 4 trin. 21 cm bred over kølerhjelmen Ca. 24 cm høj, afhængig af preload
Vægt:
3 kilo ca. Skal have lidt vægt i dæk tror jeg.
Vægt:
Omkring 3,5 kg køreklar vægt
Ekstraudstyr:
Dukw militære dæk 1.9" Beadlock alu fælge. Crazy Krawler dæk 1.9" Beadlock alu fælge. Original dæk 1.9" Beadlock alu fælge 70 gram i hver. Rc4wd Alu spil 9300 med alu krog. 3 Racing lys kit. Action mand. Stål kandaraksler. Chassis Mounted Steering Servo Kit. Jerry can. Home made bag kofanger. Sæde betræk.
Ekstraudstyr:
Hjemmeflikkede inderskærme af et pvc låg fra noget mad ud af huset - og tonede ruder. Det ser så dumt ud, når der er frit syn gennem karossen bag hjulene. Hjulene er fra en Axial - havde ikke lige tid til at lime.
Bemærkninger:
Den køre rigtigt godt ude i militær området. Skal lige have nogle andre dæk som har lidt mere bid i underlaget så er den i vinkel. Ekstra karosseri skal males i en slags old school camo. Måske den eneste i Danmark
Bemærkninger:
Scx-10 får kamp til stregen- og taber, hvis den ikke får tons af opgraderinger. Ascenderen har ud af kassen: CVD foraksler med 45 grader styreudslag. Chassis monteret styreservo med panhart link setup. Og det virker storartet og uden slør. Alu links. Variabel akselafstand for skift af karosse. Gode støddæmpere - selvom de er med plast huse. Små fikse diff huse, som ser bedre ud og hænger mindre i. Lavt montering af batteri og lavt tyngdepunkt. Hvordan kører den så: Sweet! Hænger bare i på sten og stigninger. Kritik: Lidt skramlen fra karossen ved højere fart, men inderskærme og skumpuder på monteringshullerne hjælper meget. Er bygget til Shorty Pack batterier, så standard stick packs passer ikke uden mods. En del torque twist, dvs. den læner sig til siden, når den arbejder eller bremser. Vil prøve at modde en krængningsstabilisator. Har eksperimenteret med at male den orange indeni og blå udenpå. Forhåbentligt får den et slidt og rustent look med tiden.
Annonce