Off-Roader Trophy ;)
Off-Roader HPI Trophy 4.6 Truggy
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
2015
Årgang:
2011
Drivkraft:
Motor: Hpi 5.9cc (.36)
Udstødning: Hong Nor EFRA 3016
Nitromethanol: RB Pro Fuel 25%
4WD
2.4GHz Radio System
Data på motoren:
3.75 horsepower
5.9cc (.36)
ABC construction
3 port
39,500 RPM
9.5mm composite slide carb (12mm with 9.5mm reducer)
3-needle carb adjustment
Bore: 20.5mm
Stroke: 17.5mm
Aluminium heat sink head (Gunmetal)
14mm SG-style crankshaft
Rear exhaust
R5 Glow plug
Drivkraft:
F4.6 Big Block motor, fra HPI
- Gløderør: R5
- Kubik: 4,6
- 2,9 HK @ 32.000 rpm
- Karburator: 7,5 mm F1
Elektronik:
Sender: Spektrum DX3.0
Modtager: Spektrum DX3.0
StyreServo: SaVöX SC-1268MG "Ultra Torque"
GasServo: HPI SF-2
Modtager batteri: 5S NiMH Hump-pack
Topfart:
Er ikke blevet målt
Før ændring: Fabriksoplysning, ca 70km/t
Topfart:
Har ingen ide, bilen er endnu ikke kørt til, og er ikke opgivet på HPI's side.
Størrelse:
1:8
Størrelse:
- Længde: 48 cm
- Bredde: 30,5 cm
- Aksel afstand: 32,6 cm
Vægt:
Er ikke blevet vejet efter ændringer
Før ændringer: 4,6kg
Vægt:
Aner det ikke, vil gætte på ca. 4,5 kg.
Ekstraudstyr:
Motor: Hpi 5.9cc (.36)
Udstødning: Hong Nor EFRA 3016
Gas/bremse servo: Savox SG-0351
Styre servo: Futaba S9351
Led batteri indikator
Karrosseri: Plymouth Cuda
1600mAh batteri
HPI roto start 2
Luftfilter
Fælge: Tremor
Dæk: Phaltline
Ekstra sæt støddæmpere
Ekstraudstyr:
Startkasse, brændstof og hvad man ellers har brug for :)
Derudover er der et sæt onroad dæk fra ProLine, på HPI disk fælge.
25% og 30% Brændstof, glødestart og hvad man nu ellers har brug for
Bemærkninger:
Den køre som en drøm
Bemærkninger:
Bilen er ny. Dvs. ikke kørt til endnu, bliver den dog i weekenden :p