{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

RWD kit? {{forumTopicSubject}}

Hey gutter!
sad og tænkte lidt på at prøve mig lidt ad med noget RWD drift istedet for mit nuværende AWD. Mit spørgsmål ligger i hvad i ville anbefale at starte med, for at se om det overhovedet er noget for mig. Har kigget lidt på 3Racings Sakura D4 RWD kit, derefter så self selv smide el i.
men ville lige høre jeres mening og/eller anbefalinger.


Kommentarer på:  RWD kit?
  • #1   9. okt 2017 Jeg vil klart foreslå dig at købe Yokomo eller MST i stedet. Kører selv med en Yokomo YD2 Basic - det er en glimrende bil, og den er ret nem at finde et godt setup på. MST RMX 2.0S kører en del folk også med ude i klubben - skulle også være adeles glimrende til en ligeledes skarp pris.

    Der er altid mulighed for at gå Jørgen Clevin på den, men jeg er godt tilfreds med min YD2.


  • #2   9. okt 2017 Husk at købe noget ordentligt elektronik også. smiley

  • #3   10. okt 2017 Hvis du kun skal snuse rwd.

    Kan man så ikke til start pille aksler ud af forhjul og blokere diff så al kraft ryger til baghjul. Tænker at det er den hurtigste og billigste måde at teste om det overhovedet er noget for dig.


  • #4   10. okt 2017 @Mikkel H.
    Det hurtige svar er nej...
    Et bedre svar er Jo.. Hvis, du som det mindste har en gyro i bilen og ekstremt styreudslag.
    Jeg vil meget gerne uddybe hvis det er.

    @Jonas P. Det som Niklas siger. Samtlige forummer siger også at du ikke går galt i byen ved at starte med en RMX s eller en YD2. Folk er ret enige om at det er de to bedste startere for tiden. Der er ikke mange der nævner Sakuraen...


  • #5   10. okt 2017 Ok gik som udgangspunkt ud fra at de var relativt ens i opbygning hehe.

    God jagt


  • #6   10. okt 2017 Tjek www.rc-driftcentral.dk ud der er der tilbud på alle drift chassiser

  • #7   10. okt 2017 @Mikkel H.
    MST og Yokomo bl.a. laver chassier der er lavet til RWD. De er ikke så langt fra et rigtigt godt onroad chassis, men der er lavet en del i forhold til styreudslag og vægtfordeling.


  • #8   10. okt 2017 Ok tak for info

  • #9   10. okt 2017 Sakura D4 RWD fungere ganske fint til at have sjov med drifting
    Jeg har konverteret min AWD til RWD og den er kun blevet bedre og mere underholdende at køre med


  • #11   10. okt 2017 De to biler er som nat og dag. Du kan muligvis få en Sakura til at virke, hvis du skruer og tester i en evighed - men du kan også købe en af de biler, jeg nævnte. Saml dem efter manualen, og så er du flyvende.

    At folk så snakker om deres egne mere eller mindre velbegavede konverteringer er noget andet. Jeg har ikke kørt andet end drift siden 2009, har arrangeret mesterskaber næsten hele vejen og så videre, så der burde være en vis chance for, at jeg ikke sidder her og fylder tråden med bullshit. smiley

    RWD chassiser er ret afhængige af korrekt vægtfordeling og et stort styreudslag. Ombygger du en bil fra AWD vil du altid mangle et eller andet.
    Tag eventuelt forbi Cookies Drift Lounge i København, hvis du kommer på de kanter - så ser du hurtigt fidusen i det. smiley


  • #13   11. okt 2017 Der er mange fordele ved at købe et chassis der er lavet til RWD. Lad os bare sige det på den måde. Det koster i virkeligheden heller ikke alverden. Brug hellere energien på nogle ordentlige fjedre og dæk. En 0.08 OMG servo koster næsten ligeså meget som chassis så pengene skal nok få ben (hjul) at gå på smiley

Kommentér på:
RWD kit?

Annonce