{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.495 visninger | Oprettet:

Hjælp med valg af Brushless 1/8 - 1/10 - Truggy - 3S eller 6S - Arrma, Traxxas {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg er ved at kigge efter ny RC bil men svinger hele tiden frem og tilbage - hovedformål: Bashing

Jeg startede med at vil have en Rustler VXL - fin størrelse, hidsig 2wd, kører fint på 2S og selvfølgelig 3S - masser af wheelie sjov.

Så faldt jeg over Arrma Kraton og ikke mindst Talion - de ser super sprøde ud - men er 4wd - jeg har allerede en 4wd men nupser gerne endnu en, 2wd er ikke et krav. Et minus i min bog er dog at Arrmas modeller er 6S, det lyder bare voldsomt i indkøb af batterier, vægt og plads og hvad med køretiden?

De youtube videoer jeg har set virker Arrma bilerne ikke hidsige i forhold til alle de sindssyge videoer af Rustleren - jeg ved det er 2 forskellige scales og biler, men jeg havde en forhåbning om en bil med lynhurtig optræk på løst og hårdt underlag, ja, lyder fjollet, men skal kunne gå på baghjul smiley Det ved jeg Arrma modellerne kan komme til dog. Kræver det 6S eller kan man nøjes med 4S og stadig få en vild bil?

Pt hælder jeg mod Talion da den har en fed lav profil og mere Truggy end Kraton - dog er Rustleren stadig i betragtning da den er nem at komme til med reservele, simpler opbygning, 2S+3S, ingen differentialer der kan stå af osv.

Arrmaerne er bare federe, størrer og alt andet lige nemmere at styre offroad - men er 6S - det ser jeg bare som et minus desværre hvis de skal have dobbelt så meget batteri for at performe som de mindre 1/10 modeller?

Herudover har jeg kigget på:

HPI E-Firestorm 10T Brushless 2WD
HPI Bullet ST Flux Brushless 4WD
Arrma Typhon 6S BLX (1/8 Buggy og 6S) - lidt anden boldgade men fed buggy.
HPI Trophy 4WD (4S - lidt mere overskueligt/billigt)

Jeg er ikke religiøs omkring mærke, findes der alternative modeller der holder sig inde for 3000-4000kr? Så er forslag velkomne.

Krav: Holdbar (bedste byggekvalitet), hurtig (70+kmt ud af boxen), RtR 1/10 eller 1/8, primær Truggy eller sekundært Buggy, skal bruges til bashing, "vandtæt", nykøb.

Kigger pt. Arrma modeller hos www.modellbau-metz.com og Rustleren har jeg kig på hos fjernstyret.dk

Jeg har i dag en Stealth X09 Brushless, en Maxam Thunder M10 brushed (til knægten) og Nitro Stadium Blitzer - alt i 1/10 - så en masse low/entry level biler.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med valg af Brushless 1/8 - 1/10 - Truggy - 3S eller 6S - Arrma, Traxxas
Kommentér på:
Hjælp med valg af Brushless 1/8 - 1/10 - Truggy - 3S eller 6S - Arrma, Traxxas

Annonce