{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TRX-4 Scale and Trail Crawler
  • #1   22. mar 2019 Jeg er utroligt glad for min. Det er uden tvivl den bedste RC, som jeg endnu har prøvet smiley
    Når man lige får den customizet lidt, så bliver den også rigtig sød at se på. Du skal være velkommen til at tjekke mit galleri smiley


  • #2   22. mar 2019 Har solgt begge mine scx10 2 men min trx4 er en keeper , som hardcore trail bil til konkurence er den en taber tyngdepunktet er simpelthen for højt i forhold til andre modeller , uanset hvor meget vægt du smider i fælge messing portsl aksler osv så kan den ikke helt konkurere på sidevejs hældninger , når det er sagt så er den fed og holdbar , min bliver gennembashet ikke sparet for nogen udfordringer og jeg har kørt med max nedgraret 13,5t brushless sensor setup i den fra dag et og aldrig ødelagt andet end en brækket vinduesvisker på karroseriet , er vild med de spærbare differ som åbne der giver lille venderadius og låste max fremgang , dens 2 trinsgearkasse er bare lækker da med mit setup har lav kravlerfart i første og flyvende fremdrift i andet når du kommer i løst underlag , så er du ikke til konkurence men bare lege trail ture feee bil , kører du med andre der har andre biler vinder de over dig på nogle strækninger og du over dem på deandre strækninger , min er ca et år gammel nu gearkasse og aksler æder stadig det brushless setup uden problemer , kardanner fra center ud til akslerne knirker af og til men det er skidt og fugt gennem tiderne , jeg vil klart anbefale den hvis du ikke skal køre konkurence .

  • #3   22. mar 2019 Det er en super bil, men hvis du absolut vil have en landrover, så er den ikke lige så god som bronco’en. Pågrund af det høje tyngdepunkt i forhold til traxxas’s andre crawlere, men en fed bil du fortryder det ikke.

Kommentér på:
TRX-4 Scale and Trail Crawler

Annonce