{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

HPI Jumpshot MT {{forumTopicSubject}}

Hej RC'ere

Nu er min mindste også begyndt at ville køre RC og jeg har lige set et tilbud på HPI Jumpshot MT til 1400kr - men er lidt i tvivl om det er en god investering for ham? JEg kan forstå skallen er meget tynd og det duer ikke rigtigt at opgradere senere til brushless? Er der nogen her der har erfaring med bilen?

Hilsen Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HPI Jumpshot MT
  • #1   24. jan 2020 Har selv haft en med brushless og det klarede den sku helt fint. Tag dog i forbehold at den er noget nær umulig at få dele til de fleste steder og at du kan få bedre biler til prisen smiley

  • #2   24. jan 2020 Hej Me Gusta - tak for svar. Jeg har godt læst en del om det med at skaffe dele, men troede ellers at HPI var nogle bundsolide biler (den specielle tvær-bjælke konstruktion ser meget solid ud..) - men ok, jeg har ikke erfaring til at kunne vurdere det smiley Hilsen Michael


  • #3   24. jan 2020 Deres biler er også bundsolide så ved siden af mine traxxas biler sørger jeg altid for at have en hpi stående smiley hvis bilen ikke skal mishandles så er der bil i lang tid i sådan en jumpshot. Min blev ihvertfald IKKE behandlet super pænt

Kommentér på:
HPI Jumpshot MT

Annonce