{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

Slipper eller center diff i Baja Bug? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen! Ny bruger og RC hobbyist her..

Lang historie kort, så købte jeg en Slash 4x4 VXL som ikke rigtigt kunne leve op til mine forventninger (og kørsel). Så har valgt at bygge den om til en Baja Bug, som jeg kan have lidt sjov og jagte måger med på mine gåture.

Den vil hovedsageligt komme til at køre offroad over græs, grus, og jord. Så selvom jeg allerede har købt en center diff slog det mig at det måske ville være total spild at installere den. Bare mere vedligeholdelse og dele der går i stykker uden nogen rigtig gavn?

Hva' ville i vælge? Slipper eller diff?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slipper eller center diff i Baja Bug?
  • #1   7. mar 2022 Med et center diff får du mulighed for at justere trækkraft mellem for og baghjul.. tyk olie med kraft på baghjul tynd olie fordeler bedre kraften mellem de hjul der har fat og de hjul som spinder

  • #2   7. mar 2022 En Slash og det meste andet Traxxas kører som en pakke pølser.
    Det kan også være særdeles sjovt, uden center diff med passende olie er det jo netop at man laver wheelies og total ukontrollabel kørsel.
    Så om et center diff er sagen elller ej afhænger af hvad man ønsker.
    På en bane er det et must i min verden, til åndsvag kørsel sjovere uden.


  • #3   8. mar 2022 Haha "kører som en pakke pølser".. Den har jeg ikke hørt før. Går nok med en slipper clutch så, siden jeg bare vil køre råddent med den. Må lige se om jeg kan finde nogle metal gear et sted.

    Burde jeg egentlig smide et LCG kit på, eller er det bedre stock med den ekstra frihøjde? (tænker på græs knolde og sten etc)


Kommentér på:
Slipper eller center diff i Baja Bug?

Annonce