{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan bliver det lavet Discovery
  • #1   11. feb 2012 Ja ærgerligt de ikke har valgt at vise det fra en af verdens førende i disse fine motorer. Det firma er nemlig dansk og ligger på Djursland

www.simjet.com

• #2   11. feb 2012 WHAT !

Simjet er langt langt fra et af verdens førende inden for RC jet, De er langt langt bagefter og bliver kun længere og længere bagefter..

Jetcat er vejen frem, og deres turbiner har været Simjets overlegne i mange år..

Karsten

• #3   11. feb 2012 Jeg vil gerne se en slåskamp smiley
    Jeg holder med SimJet

• #4   11. feb 2012 Når man besøger modelflyveplader rundt i danmark, og ja jeg besøger rigtig mange hver år, så bliver der færre og færre simjet, og folk køber mere og mere Jetcat. De fleste Simjet holder ikke til normal brug en hel dag på pladsen uden at lave diverse bøvl eller for helt at sætte sig fast.. De er total sygt så mange Simjet maskiner der er gået i stykker bare i DK..

Dem der flyver meget med Jet i Danmark bruger stort set ikke simjet mere, det er da underligt hvis de er førende inden for det ??.. Simjet var langt bagefter når vi snakker bare kerostart på turbinen, og det system de har virker sjællent..

prøv at se på www.jetdanmark.dk hvad der blevet skrevet om simjet i diverse tråde.. Det er ikke godt da..

Karsten

Kommentér på:
Hvordan bliver det lavet Discovery

Annonce