{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

Hej og tak for optagelse i gruppen {{forumTopicSubject}}

Tjahh så fandt jeg endelig nogle som er lige så tossede med lastbiler som jeg selv, og da jeg på nuværende tidspunkt kun har en fjernstyrret lastbil i scala 1:14 som jeg er ved at renovere, vil jeg da gerne vide lidt mere om, hvor man køber de fede modeller. Hvor finder jeg den bedste udbuder for jeg har i flere måneder kikket rundt på forskellige sider på nettet, og kan kun finde de samme hele tiden. Jeg søger en Scania torpedo model 3 som forvogn hænger, opbygget med alu ramme. Skulle der være nogle som ved hvor der ligger en udbyder omkring Esbjerg. vil jeg blive meget taknemlig. Jeg er næsten færdig med min trækker og overvejer at bygge en trailer ud af træ til den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej og tak for optagelse i gruppen
  • #1   22. nov 2008 Jamen vi er jo en del der er truck tosse... Til at starte med bør du helt sikert melde dig ind på www.rcmodeltruck.dk hvis du ikke er det i8 forvejen, der er både en shop og et kanon forum med masser at hjælp at hente...

    Nu siger du en model 3 Scania, så går ud fra du så mener en 113 eller 143, de er så vidt jeg ved ikke lavet som 1/14 RC modeller, så der må du nok i gang med at være kreativ som Kim der vist er den eneste med en snude eller torpedo scania i den model... Men ham finder du også nemt på www.rcmodeltruck,dk...

    En ting jeg dog vil sige, hvis det er din hau peng du omtaler, så har du meget lang vej for at få den til at ligne nogle af de andre 1/14 rc trucks der findes, da hau peng er en temmelig low budget kopi af de org. Tamiya modeller... Og derfor er prisen på et projekt også skyhøjt i forhold til den, tror de fleste med rc truck har smidt mindst 10k efter de projekter der ser bare lidt specielle ud....

    Håber det kunne bruges til lidt...

    smiley


  • #2   22. nov 2008 Tonni A

    Tak for de gode råd og vejledning.
    Jeg ved godt at de modeller koster kassen og er da også villig til at kaste 15-20 kilo efter det, Den Hau Ping som jeg har lige pt fik jeg af min søn da jeg holdte med at køre lastbil efter at jeg er blevet invalidepensionist,
    Jeg har bygget flere modeller af sejlskibe og har først nu opdaget at der er en lille lukket verden med RC Truck, og det har jeg så bestemt mig for at det vil jeg arbejde mere i,
    Jeg skal bare lige finde ud af hvor man køber dem, for de sider på nettet som jeg har kikket på, der ser det ud til at der kun er et begrænset antal af forskellige bil mærker, og den jeg søger er sikkert svær at finde, men så må jeg jo prøve at jagte en 143 streamliner, uden snude,
    Min plan er at bugge den op som forvogn og så bygge en hænger senere
    det er lige meget om det tager lang tid at bygge den eller om den koster kassen,
    Men tak for oplysningerne


Kommentér på:
Hej og tak for optagelse i gruppen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce