{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Brugt motor til Suzuki Swift {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have ny motor i min Swift og har fundet en motor på https://www.oestjysk-motor.dk/ som har gået 109.000 fra 2008. Hvad kan man forvente af levetid på en motor der har gået 100xxx kilometer? Kan det bedre betale sig af finde en der har gået mindre eller bare købe helt nyt. Nogen der har erfaring med det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brugt motor til Suzuki Swift
  • #1   26. mar 2019 hehe var ikke klar over suzuki var begyndt at lave large scale rc biler smiley smiley smiley

  • #2   26. mar 2019 En Swift motor i en Rc bil. Det lyder spændende ??

    Måske du lige skulle kopier teksten og indsætte den på bil galleri istedet


  • #4   26. mar 2019 Jeg tror du skal prøve herinde i stedet for: https://www.bilgalleri.dk/forum
    smiley


  • #5   26. mar 2019 En suzuki hayabusa motor er meget mere passende til en swift gerne turboversion bare husk bak gears conversion koster lidt knapper.

  • #6   26. mar 2019 Altså det kommer jo an på så meget

    hvordan køre du
    hvor mange kilometer køre du om året
    hvor lang tid har du tænkt dig at beholde bilen
    hvordan er service historien på motoren

    og har hørt at bil motorer er så gode idag at de mere eller mindre først er kørt til ved omkring 100000km ( men vil ikke hænges op på det ) der må der komme nogle lidt mere bil kyndige på banen

    men umidddelbart ville jeg ikke være bekymret for at købe den jeg synes personligt ikke 109000km er meget for en motor



  • #7   26. mar 2019 kommer helt an på prisen. er der km garanti og hvilken garanti yder sælger

  • #8   26. mar 2019 Skrot den og køb en Passat

  • #9   27. mar 2019 https://youtu.be/X3OmUp8wlc8

  • #10   5. apr 2019 Hvorfor må man ikke bruge off-topic, til off-topic her på siden?

  • #11   6. apr 2019 Det må man sådan set også godt. Problemet eller udfordringen er sådan set bare, at svarene har en tendens til at være off topic også.

    Og så hjælper det heller ikke at trådstarter åbner en profil her, umiddelbart bare for at spørge om det. Hvis det var en RC gut der spurgte off topic ville han måske få en anderledes reaktion, men det her er vist bare en der ikke helt ved hvad RC er. Og så er det da bedre at henvise ham til 1/1 bilsiderne.


  • #12   6. apr 2019 Jeg er enig i, at hvis man opretter en profil kun for at spørge om en specifik ting, så kunne man jo oprette mere målrettet, men generelt synes jeg, at man skal bidrage hvor man kan, i stedet for at komme med svar, i en retorik som grænser sig til nedladende. Jeg har også set eksempler, hvor RC brugere stiller et spørgsmål i off-topic og kun får dumme svar. Det jo ikke alle som gider oprette en profil, på et andet galleri for at stille et eneste spørgsmål, for så at have en død profil fremadrettet. Det er muligvis nok bare mig der er lidt sær, men jeg kan ikke se meningen med at oprette en profil, er sted hvis fokusset ikke har min interesse, slet ikke hvis der er en som kan svare på mit spørgsmål blandt de mennesker jeg allerede har i mit netværk.
    Vi ved jo dybest set ikke om Henrik J har 21 forskellige RC enheder, og er en ørn til at skrue det sammen, og måske ikke lige har brug for at vide noget om RC, men dog har et off-topic spørgsmål. Han besidder jo potentielt noget som kunne komme os andre til gode, men jeg ville da tænke tak for modtagelsen efter en off-topic tråd, med en ironisk undertone.


  • #13   6. apr 2019 Jakob Vi er ikke helt uenige , men niveauet er jo generelt faldende herinde igennem mere en et årti , så når der kommer sådan et offtopic spørgsmål som tydeligvis er på det forkerte forum mener jeg man godt kan lave lidt sjov med den sålænge man holder en proper tone.
    Hvis det mine evner du stiller tvivl ved om jeg er en ørn til at skrue tingene sammen , så tror jeg faktisk godt du kender svaret , jeg arbejde allerede som mc mekaniker efter folkeskolen efter at have haft fritidsjob ved den pågældende mc forhandler nogle år inden , så mc er jeg lige så kompetent til at skrue i , og der findes rent faktisk fede kits til flere små biler med hayabusa motor ombygning især turbo ombygninger , og havde vi ikke så latterlig en lovgivning i landet rodede jeg mindre med rc og mere med 1:1 legetøj , desværre er vi udsat for langt større begrænsninger en alle lande omkring os da politikerne tror vi er lige så lav intelligente som dem selv.


  • #14   7. apr 2019 jeg har ikke stillet tvivl ved nogens evner, og har ikke nævnt eller hentydet til dig.
    Jeg synes ikke det er tydeligt, at det er på det forkerte forum, da det er oprettet under OFF-TOPIC, altså er der en chance for at Henrik godt ved, at hans spørgsmål ikke er relevant i forhold til sidens fokus. At det er gået ned af bakke, skyldes vel sidens brugere, eller?


Kommentér på:
Brugt motor til Suzuki Swift

Annonce