{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad der sker når der kommer for mange reklamer
  • #2   10. feb 2015 Helt enig med Pending76..
    Bruger selv adblock for at slippe for disse skide irriterende reklamer.
    Hvis man ikke har fået spat af dem, så får man det!


  • #3   10. feb 2015 Væk med det reklame lort!

    Kan kun sige Hurra for adblock så man slipper for de forbandede reklamer alle steder. Men det burde være overflødigt her i DK. Men ak nej.


  • #5   10. feb 2015 JA! jeg synes også reklamer er irriterende..!

    Men jeg er en oplyst person, og er klar over hvornår jeg bevæger mig ind i domæner hvor reklamerne kan "nå mig". - Eksempelvis en side som denne.

    Netop derfor accepterer jeg det også i en vis udstrækning. Opsøges jeg, derimod, aktivt af reklamehuse føres der kort proces, gerne med en ganske upoleret tone efterfulgt af farve i kinderne og forhøjet blodtryk.

    Her på siden er problemet altså heller ikke værre end I gør det til. Jeg er enig i at gui'en efterhånden er godt plastret til i reklamer- men jeg er i stand til at navigere uden om det uønskede stof og stadig se "mit indhold" uden at jeg skal redirectes eller kvæle x antal popups.

    Faktisk tror jeg ikke man kan køre RC hvis man ikke er i stand til at klikke uden om de forbistrede reklamer- så tag da endelig testen..

    Men tænk også over hvordan det ville se ud hvis firmaer bag sider som denne ikke kunne inddrive reklameindtægter. Det er nemt!!!!
    - For der er kun to umiddelbare scenarier- nemlig 1: at brugere som dig og mig bliver pålagt brugerbetaling således sitet kan løbe rundt.. eller 2: skidtet lukker.

    Fakta er desværre nok at verden ikke vil græde over rcgalleri's endeligt.. og formentlig heller ikke hest, hund og gnaver-galleri..

    Men hvad sker der hvis du pludselig kun har en håndfuld statsforvaltede tv-stationer tilbage?
    .. Eller at dit fodbold-hold rykker ned fordi ingen gad se på reklamerne. Værre endnu hvis hele liga'en blev lukket da alle sad i samme båd.

    Hvad hvis F1 ikke kunne få sponsorer.. ???

    Hvad hvis Caroline Wozniacki ikke stillede op til kamp og foto-shoots i tætsiddende Adidas kjoler ... ???

    I kan kalde mig hvad I vil.. men jeg klikker bare uden om reklamerne og tænker.. "folk skal jo leve"..

    Er man så pisse træt af stedet kan man da bare vælge eet af de andre store danske RC-fora..

    TÆNK


  • #7   11. feb 2015 Advertising makes the world go around...

  • #8   11. feb 2015 så længe det bare er til at se det er reklamer generer det ikke mig.
    her på siden var der en kort overgang nogle reklamer camofleret som rc enheder, det er jeg imod. de andre klikker jeg bare ikke på smiley


  • #9   11. feb 2015 tjaa min pointe er faktisk at færer reklamer men mere relevante så er det helt ok. men som rcg er blevet plastret til med alt fra dating til jeg ved ikke hvad er for meget.. jeg har en kone og de ting som jeg mangler køber jeg uden indflydelse fra reklamer, så mig irritere de bare. og ja derfor har jeg ad-block på min pc

  • #10   11. feb 2015 Nemlig Kuno

    Jeg vil gætte på de fleste herinde godt ved hvad de vil have når de skal ha nyt grej eller også spørger man om råd herinde så tror ikke reklamerne der vises tiltrækker alverden af kunder.


Kommentér på:
hvad der sker når der kommer for mange reklamer

Annonce