{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NOOB spørgsmål, hvis et hjul er 3.8, har man så målt fra midden og ud?
  • #1   2. dec 2017 Er ret sikker på det er fælgens størrelse man måler med 3,8
    Ligesom crawler kører 1,9 og 2,2. Short course kører 2,2/3,0 (for og bagside af fælgen)
    Selve diameteren på hele hjulet er varierende efter dæk.
    Det er selvfølgelig i tommer og ikke centimeter.
    Ud fra 3,8 kan du ikke finde total højden på hjulet.


  • #2   2. dec 2017 OK, så man kan endelig ikke rigtig vide hvor stort hjulet er, med mindre det står der. altså 3.8 inch er fælgen.

    tak


  • #3   2. dec 2017 min monster truck vil ikke rigtig smide de her rundt, de er købt ud fra de passer til 1/8 monster, tænkte ikke lige over selve dækket er kæmpe.

    profilbillede
  • #4   2. dec 2017 Ja, 3,8 er 1/8 monster truck / truggy. Og ja, det er fælgens størrelse.
    Nej, du kan ikke se hvad størrelsen på hele hjulet er ud fra 3,8. Det skal stå et andet sted så. Det smarte er at du ved alle 3,8 dæk passer på 3,8 fælge, og du ved at der er plads nok i fælgen til styrespindel.

    Hvordan "vil den ikke smide dem rundt"? For lille motor/for store hjul, eller er det for meget bid i dækkene?
    Har selv nogle proline sandpaddles, og sammenlignet med mine normale Beta V-Max, så er de en anelse højere, men til gengæld 50% mere i bredden smiley


  • #5   2. dec 2017 jeg tro der er for meget grip, i og med de er det breder. Min truck filer på koblingen, jeg havde tænkt at geare den ned, men det er ikke til at få fadt i mindre pinion osv.

  • #6   2. dec 2017 Hvis den skøjter i slipper clutchen så ville jeg prøve at spænde den lidt som det første.

Kommentér på:
NOOB spørgsmål, hvis et hjul er 3.8, har man så målt fra midden og ud?

Annonce