{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Traxxas motor
  • #1   1. dec 2017 Den 3975R er Reverse hvilket jo betyder baglæns.
    Så jeg gætter på at reverse udgaven køre baglæns kontra den anden som køre normalt
    3975R er beregnet til tvilling montage.


  • #2   1. dec 2017 Det er fordi jeg har købt to til min E maxx ved godt jeg skal vende strømmen på den ene for at de køre hver sin vej
    Men det undrede mig bare at der var to slags af den "samme" motor for når man kigger på deres split tegning så er der kun et bestillings nummer


  • #3   1. dec 2017 Ja så bliver det jo ikke nemmere når der så er en med R.

    Men i bund og grund er motoren ligeglad hvilken vej den køre.


  • #4   1. dec 2017 ?? ??

  • #5   1. dec 2017 Lettere sagt: minus og plus vender omvendt på ''r''

  • #6   1. dec 2017 Fino

  • #7   2. dec 2017 Det må vel være fordi.. På E-Maxx'en vender begge motorer den samme vej, så de skal køre den samme vej. Men på E-Revo'en peger motorerne i hver sin retning, så den ene skal køre "baglæns".
    Så, på E-Maxx skal du have 2 ens, på E-Revo skal du have en af hver.


  • #8   2. dec 2017 Jamen hvis den ene er en reverse motor så tror jeg ikke du skal vende strømmen på den. Det er lavet "inde i motoren". Ellers giver navnet ikke mening.

    I øvrigt er det ikke alle motorer der kører lige hurtigt forlæns og baglæns, og så er det smart med en reverse-motor.

    Mon ikke det bestillingsnummer du har valgt inkluderer begge motorer, forhåbentlig i et matchet sæt. Jeg har snakket med en RC-forhandler, der fortalte om mange reklamationer på biler, der har to motorer der trækker på samme tandhjul - fordi "ens" motorer ofte kører med forskellig fart alligevel, så de modarbejder hinanden, og dermed giver ekstra varme og slid. Det var præcis Traxxas' biler han snakkede om.


  • #9   2. dec 2017 På en E-Maxx skal du ikke have en reverse motor. Motorerne sidder ved siden af hinanden, og vender i samme retning, så de skal begge trække i den samme retning. Så når du har købt 2 ens, så skal der ikke vendes strøm på nogen af dem.

Kommentér på:
Traxxas motor

Annonce