{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pan hard ??
  • #1   5. nov 2018 Pan Head smiley der er en masse skriveri om det ene og det andet på de store forums. Nogen er til det andre ikke da bilen får en lidt sjov styring.
    Har selv overvejet prøve det da det er noget røv at se på når hjulene flytter fra center i forhold til hvor meget fjedre er trykket i bund.


  • #2   5. nov 2018 Pan-Head Så. Viste ikke lige hvad det hedder. Men nu Går dæmperene i bund sammen og den fleksere bedre syndes jeg. Og når man har 2 ens biler. Kan man se forskelden.
    Men tror jeg er til 4 links. Føler bilen virker mere rigtig smiley


  • #3   5. nov 2018 Ville faktisk selv også have haft lavet det men mangler selvfølgeligt længden i to ens link.
    Om ikke andet er det fedt med projekter. Har lige bestilt en ny karosse til min, trængte til et lille projekt. Hilux fra Proline og cage fra proline også.
    Skal bare lige bestemme mig for hvad tema den skal males i.
    Har jo Gulf farver på lager smiley men tror der skal noget nyt til.


  • #4   5. nov 2018 Jan, perlemor lyserød.... Er sikker på det er lige dig c")

  • #5   5. nov 2018 Panhard bar giver mere sidevejs stabilitet og sidevejs stivhed i ophænget , men det skal monteres rigtigt for at geometrien går op i en højere enhed , feks den side vejs vandring kan minimeres ved at flytte øverste monterings punkt bagud , men højden på begge ender af panhard baren er også vigtig for at den fungere korrekt , men feks rigtige trail biler rock racers formula offroad biler osv der sidder de altid direkte på tværs af chassiets længde retning for maksimal styrke og stivhed , går du over i mere ræser bil stilen med feks ældre modificerede amerikanere med stiv bagaksel vil du se den ikke går direkte på tværs af chassiet men derimod er top montering vinklet ind mod center af chassiet som jeg var inde på til at starte med , det kan du også bruge på vores små kravlere , kig evt i mit foto album gamle billeder der er nogle få billeder af en tamiya highlift jeg byggede for snart 15 år siden da den udkom , der kan du vist se de (skæve) vinkler , men det kræver lidt matematik eller en del trial and error at få rigtigt , highliften er så smal og toptung da var jeg nød til det , men på begge på scx10 2 er det standard men har heller ikke prøvet at køre med nogen af dem endnu udover kort elektronik test tur i lege værelset.
    Fandt noget info i en af trådene herinde for mange år siden om emnet , så du skal nok mange indlæg og tråde tilbage før du finder det ?
    https://www.pirate4x4.com/welcome1.php


  • #6   5. nov 2018 Nu køre jeg jo med stiv for og bagaksel. Og syndes den er rimelig Stiv i alle led osv. Men har haft det svært med at vandring ikke er det samme H+V. Pga. Panhard. Så nu vil jeg køre uden og med bedre vandring for. Og så kan jeg se forskelden da jeg jo har to biler. Men har også fundet ud af div alu links også gør vandringen dårlig. Pga. De fylder i tykkelsen. Så nr to køre med de originale stål arme Fuck at de er grimme, så passer de godt til mig smiley . Men mange gange er der nogle som tror de har opfundet den dybe ske.

  • #7   5. nov 2018 Nu har jeg været inde og se på 1/1 biler. Og der sider panhard foran men er Axial Har styretøjet også foran, så det konflikter lidt sammen. Så er sikker i min sag ang. at droppe det. Da det jeg vinder er er bedre affjedring og mere flex. Så pyt med stivheden. smiley

Kommentér på:
Pan hard ??

Annonce