{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

Jiyi p2 pro flight controller ? {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogen herinde som har sådan en fætter , eller nærmere den engelske version af assistant software 1.0 eller 1.1 ?
Kan kun få den kinesiske version 1.14 til at køre men er ikke en ørn til det der kinøjsisk , har en computer med ældre windows 7 men kan ikke få det til at køre pågrund af kompabilitets problemer , lidt usikker på om det er fordi det er 64 bit ?
Kom desværre til at købe den på hobbykings udsalg til min octocopter da youtube filmene om den forklarede hvor stabil og simpel den var , de nævnte bare ikke firmaet ikke længere leverer support til den da de koncentrerer sig om deres industri k3-a flightcontroller til mark og skov sprøjte droner smiley


Kommentarer på:  Jiyi p2 pro flight controller ?
  • #1   18. dec 2018 Hej Henrik. Flyver p.t med JiYI P2 godt og sikkert. Har nu købt Jiyi P2 pro, med samme problemer. Jeg kan dog godt connecte den kineske version med med PC, og vælge model, men ikke få motorer til at køre. Har faktisk reklameret hos Hobbyking.
    Opdaterings software finder jeg heller ikke!
    jiyiuav.com virker heller ikke mere - jeg er bange for det ikke bare er nissen der er på spil smiley
    Giver lyd hvis jeg kommer i gang.


  • #2   18. dec 2018 Super , har skrevet med hobbyking de afventer pt svar fra mig , får halvdelen af prisen refunderet som store credit hvis jeg beholder den eller 100 % som store credit hvis jeg refunderer den uåbnet , tror sku bare jeg beholder den og krydser fingre ?


    Har læst mig til at når du er inde på jiyiuav.com under downloads så er der 3 forskellige under P2 Pro 2 i venstre side og en i højre side , den til højre skulle være den engelske version men når jeg prøvet at starte exe filen får jeg noget med installer ikke kan læse billeder ?
    Ved ikke hvor langt du er kommet med at teste de forskellige af dem , den øverste til venstre er den kinesiske version og den venstre nederste skulle være appen man kan bruge til den , jeg har kun fået den kinesiske version til at køre .


  • #3   19. dec 2018 Jeg er ikke sikker på, at P2 pro V2 kan bruges til P2 pro! Har du haft gang i nogen motorer, for det er ikke lykkes mig? Jeg kan i øvrigt heller ikke download på den side du omtaler smiley
    Jeg har sendt hobbyking en del billeder som dokumentation, og det ser ud som om jeg bare får en ny.
    Kan du download P2 Pro Assistant Software 2015-12-25 - jeg tænker det burde være den vi skal bruge?
    mvh Poul


  • #4   27. dec 2018 Hej Henrik. Den nævnte version i højre side er kinesisk og hedder V1.0.7, den connecter fint, men der er ikke adgang til motortest :(.
    AsistantSetup V2.1.0 P2proV2 er nyeste version V2.1.0 har alle billeder, men jeg kan ikke connecte mere end 3 sek. Se https://www.youtube.com/watch?v=W6PfrGv9YOg her kan du se oversættelsen smiley


  • #5   27. dec 2018 Jeg har ikke haft tid til at rode med den desværre , men tog chancen og beholdte den så fik 50 % refundering fra hobbyking , har bestilt en dji naza lite komplet system med dji iosd til en hexacopter , samt en komplet apm 2.8 flightcontroller med diverse opgraderinger til en octocopter der har stået stille i ca et år , med den lave pris på apm er jeg ikke sikker på jeg vil bruge alverden med tid på jiyi.
    Prøvede lige at hente 1.0 den jeg har læst mig til er den engelske version igen men kan stadig ikke køre den , men version 1.12 kører fint men er på kinesisk , jeg henter dem herfra
    http://www.jiyiuav.com/en/download.html
    De har da gjort et eller andet for nu kan jeg vælge mellem kinesisk og engelsk menu i toppen istedet for at bruge google translate , måsker vi heldige og der med tiden vil blive gjort noget fra producentens side af ?


  • #6   28. dec 2018 Du har ret mht siden! Jeg får en ny tilsendt u/b smiley (brok over ubrugelige varer), har dog fået en JiYiensetup til at virke på bordet, men kan ikke skifte model.
    Jeg har prøvet at downloade både en og kin version - de er ens smiley ¨så det er bare teksten".
    Har købt Naza M V2 på Ebay venter på den. Kører også fint med SHARKX6, Pixhawk PX4 gik ikke (svær at fejlfinde), Naze32 ok, DJI NazeM ok
    En DJI med GoPro er desværre fløjet væk og kom ikke tilbage smiley
    God vind og godt nytår. (Hvis alt kommer til at køre gir jeg et pip).


  • #7   29. dec 2018 Sjovt du siger det med en dji der fløj væk , har 2 fine film af en tarot ironman 650 quad med naza lite fc som tager på udflugt med sig selv efter at have overridet samtlige sikkerheds parametre , første gang gav mig en tur op i toppen af skovens 2 højeste træer som ikke var designet fra naturens side til at bære min kropsvægt , det er en oplevelse når man i en alder på 40 + for lov til at udfordre fysikkens love ved at kravle i træer i den højde , anden gang opgav jeg at finde den efter timers eftersøgning med mindre droner , heldigvis havde jeg dengang et par dejlige efterlønner naboer som et par dage i træk gennemsøgte et større område til fods og fandt den for mig mens jeg var på job , men er rimelig sikker på at anden gang var det gps udstyret fra en mejetærsker der var skyld i uheldet , for jeg mistede kontakten til den på knap 150 meters afstand da jeg passerede en mejetærsker med noget der lignede en imponerende gps modul på taget hvorefter jeg kunne følge den igennem fpv mens den tog afsted fuld damp udover de jydske marker smiley smiley
    Men jeg er ikke blevet klogere en at jeg købte 2 stk dji phantom ettere sidste fredag bare for sjov , de er jo stadig dejlige simple hvis jeg ønkser at give nogen deres første fpv oplevelse.


  • #8   18. jan 2019 Hej Henrik
    Jeg fandt JiYi P2 pro software English her:
    http://beingood.com/index.asp?page=jiyi-uav-p2pro
    Jeg har også fundet billeder at engelsk layout på den nye version, hvor du f.eks. vælge controller drejning.
    Med standardopsætning reagerede min drone faktisk modsat og jeg måtte vende den i layoutet. - samler mod lige nu smiley


  • #9   18. jan 2019 Tusind tak har lige hentet det håber jeg får tid til at kigge på det i weekenden , skal da have gang i både hexa og octo men har fået de 2 nye fc systemer hjem , men igen tusind tak jeg havde lidt selv opgivet at finde det , nu har jeg undskyldning for ta købe en drone mere til den fc smiley

  • #11   24. jan 2019 Et sidste hej. Nu er jeg flyvende. Jeg måtte lave en reset til fabriksindstillingerne via kinesisk software ??

  • #12   24. jan 2019 Det er da så fedt , har desværre fået købt så meget skrammel ind jeg ikke har fået gang i dronerne endnu , det trækker nok lidt mere når vejret bliver lidt bedre , flyver den lige så stabilt som youtube filmene viser den gør ?

  • #13   15. mar 2019 Lige et pip. Jeg har nu købt en dji mavic pro. Med ipad på er der ikke brug for piloter mere. Det spiller bare. Hilsen Poul

  • #14   15. mar 2019 Den ene makker jeg flyver med har sådan en mavic og en inspire men er hoppet med på racerdroner netop for at få flyveoplevelsen , jeg foretrækker selv muligheden for begge dele , men held og lykke med den det er en sød lille en.

Kommentér på:
Jiyi p2 pro flight controller ?

Annonce