{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Hej har købt en spektrum dx2e sender med avc modtager til {{forumTopicSubject}}

Problemet er at rækkevidden kun er ca. 10m
Og den går også nogen gange ud når jeg står 3 meter fra bilen.
Sælger har kørt med den i andre biler uden problemer, så forstår ikke hvad problemet er. ?
Er der andre der har haft samme problem, har aldrig haft problemer med bilen, har for nydelig haft stikkene trukket op fra esc, har dog sat dem i igen, nogen der ved om esc skal kalibreres efter stikkene har været taget af, det er en 4's hpi esc hvor den er til stik på esc, så ikke noget lodde arb osv.
Håber nogen kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej har købt en spektrum dx2e sender med avc modtager til
  • #1   20. maj 2019 Du har vel kalibreret esc. og sender samme ikke?
    Hvad med ledningen på modtager, er den i fuld længde (ikke klippet) og er fremme i det fri, og ligger ikke oppe ad noget andet elektronik eller ledninger?


  • #2   20. maj 2019 Hej må indrømme at jeg ikke har fået kalibreret sender og esc, da jeg satte modtager i osv fungerede det fint, der var fin gas styre osv, det var først da jeg skulle ud og køre senere om aftnen, den mistede kontakten sådan ca. Når den kom 10-15m væk, og 10 min efter begyndte den også at gøre det tæt på, skulle så lige vente lidt, så kom den igen i et minuts tid for at gøre det samme igen osv.
    Men vil da prøve at kalibrere selvom jeg syntes det er nogle meget mærkelige symptomer. : )


  • #3   20. maj 2019 få antenne ud i det fri og ikke op ad noget andet elektronik.
    stikker bilen af ellere er det fail safe der aktivere ?


  • #4   20. maj 2019 Bilen stikker ikke af, den stopper bare med at reagere når den kommer ud på ca. 10m afstand, antennen er der styr på efter forskrifterne, den har også slået fra på kortere afstand, det begyndte den med efter 5-10 min kørsel, blæseren og esc køre stadig.
    Når det sker, bilen har altid været bund solid, det er en hpi trophy truggy.
    Det eneste der er blevet pillet ved er ledningerne som er 3 stik der skal sættes ned i esc, og at der er blevet skiftet modtager til avc spektrum, før kørte den med spektrums 3,0 sender uden avc.
    Har ikke kalibrere esc efter stikken har været frakoblet, heller ikke den nye sender eller modtager.
    Gjorde det ikke da det virkede fint, her hjemme da jeg satte det til, havde så ikke troet at række vidden ville være et problem. : (


  • #5   20. maj 2019 Pyt med at du ikk har kalibreret den, det har intet med rækkevidden at gøre..
    Mon den modtager med avc er defekt,
    Eller dit stik fra esc til modtager er ved at knække, så driller den smiley
    Prøv At sætte en anden modtager i bilen, bind den med senderen og se om den gør det samme, ellers har du jo fundet fejlen....


Kommentér på:
Hej har købt en spektrum dx2e sender med avc modtager til

Annonce