{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Serie
  • Jan A
    Jan A Tilmeldt:
    jul 2019

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 3
    #2   25. jul 2019 Tak Carsten så er det rigtigt nok..

  • #3   25. jul 2019 Er det ikke nogen lidt tynde kabler du bruger? Hvis det er til en 1/8. Det skal nok virke men mærk efter om de bliver varme.

  • Jan A
    Jan A Tilmeldt:
    jul 2019

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 3
    #4   26. jul 2019 Jacob
    På stikkende er det faktisk originale traxxas stik.. men jo de er nok lidt tynde.. og jo i forhold til motor og escen Anbefaler sælger også at holde lidt øje med temperaturen..


  • #5   26. jul 2019 Jeg har tidligere købt traxxas stik og loddet direkte på for at få nok kabeltykkelse. Det er selvfølgelig mere bøvlet, men en plan b hvis det bliver for varmt eller der ikke kan trækkes nok strøm igennem. Det kan også være dem du har kan genbruges, hvis metalpladen kan skubbes ud. Har ikke loddet ret meget Traxxas-stik så jeg husker det ikke

  • Jan A
    Jan A Tilmeldt:
    jul 2019

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 3
    #6   26. jul 2019 Det er 10år siden jeg selv rodet med det.. er så småt startet pga junior har fået en gammel e maxx som jeg er ved at få ud og køre.. dog mangler der lidt småting til den..

  • #7   26. jul 2019 Hvis du kører med kulmotor er der intet problem. Hvis du har opgraderet til stort brushless sæt og LIPO, så betyder det noget.

Kommentér på:
Serie

Annonce