{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
201 visninger | Oprettet:

ESC programmering {{forumTopicSubject}}

Har købt toro esc'er. Kan se at der er mange flere values at trimme ESC med ift. mine andre ESC'er...er der et sheet der beskriver hvad de forskellige indstillingsmuligheder betyder for performance? Manualen viser kun mulighederne, ikke hvad de bevirker!

Kommentarer på:  ESC programmering
  • #1   12. feb Hvilken ESC er der tale om?

• #2   12. feb Ts120A competition og 160A

• #3   12. feb For at kunne få fuld glæde af de parametre som kan programmeres, så skal du have fat på enten en SKYLINK (SK-600013) usb dims som er udgået af produktion og ikke er til at opdrive. Eller et Wi-Fi Module (SK-600075) som stadig skulle være i produktion.
    Du kan også kigge efter en Program Box SK-300046 som skulle fungere meget lig en Skylink dims når du kobler den til en PC, det er nok den jeg ville vælge af de to muligheder som stadig er i produktion.

Du må kigge der hvor du har købt dine ESC'er om de skulle have enten program boksen eller WiFi-Modulet.

• #4   12. feb Tak for svaret..jeg har program Boxen, men der er flere indstillinger som jeg ikke har stiftet bekendtskab med tidligere og derfor kun kan gisne om effekten af og det er vejledning på dette jeg ikke kan finde

• #5   12. feb Så er der kun et at gøre hvis ikke du er heldig at en herinde kan hjælpe dig.
    Det er at google hvert eneste parameter.

Kommentér på:
ESC programmering

x