{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Torben J
Torben J
Tilmeldt:
21. jul 2022
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 3

Survivor bil slukker ved fuld gas {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg støvede min gamle Survivor Protector af til ferien men havde problemer med at de hakkede grueligt hvis jeg gav fuld gas. Den skulle accelerere langsomt for st det funkede.
Tænkte det var batterierne som var blevet afladet og. Købte et par nye li-ion 18560 2900 mAh. Fik dem ladet op og smidt i.
Nu er mit issue:
Min Remote har to Settings; slow/normal. Alt fungerer fint på slow, men hvis jeg smider den på normal, så slukker den helt, hvis jeg giver fuld fas. Igen kan jeg accelerere langsomt op uden problemer.

What to do?

Mvh
Torben


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Survivor bil slukker ved fuld gas
  • #1   21. jul 2022 Smid den ud og køb noget nyt og bedre! Det er vist Kina Ekspress i høj klasse du har fået der.... Tror desværre ikke det er værd at spilde hverken tid eller penge på, det der.

  • #2   21. jul 2022 Det er dine batterier der er blevet dårlige. Siden den hakker i gassen.

    Og de nye batterier du har købt er bare ikke gode nok/ kraftige nok til at drive en bil.
    Var de nye batterier billige? Hvad er deres specs?


  • Torben J
    Torben J Tilmeldt:
    jul 2022

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 3
    #3   22. jul 2022 Lol! Klasse elitær kommentar, Henrik. Hvis du kan finde noget elektronik som ikke er fabrikeret i Kina skal du sgu lede længe, og mht prisen så tænkte jeg at 1000kr den gang til en knægt på 7 var rigeligt, men der er man jo så forskellig smiley


    @wingman
    De kostede 90 stykket, så jo de lå sgu i den billige ende, men det var hvad vi kunne få fat i, som ikke var for lange (det er jo et gedemarket når man søger batterier)
    Batterierne er på screenshottet.
    18650 2900mAh, li-ion 3,7v…..også samlet i Kina;)

    Nogen anbefalinger til mærke?

    Mvh
    Torben


  • #4   22. jul 2022 Torben J. Jo du har da ret... Der er bare forskel på klassen af biler og elektronik, og dit opslag bar ikke præg af at det var en bil til dreng på 7 år..... Og nu søgte jeg faktisk en del efter noget info på bilen, hvilket man ikke rigtigt kunne få noget af som var brugbart... Og i den klasse bil du har der, uanset hvad, er nok ikke værd at bruge mange penge på eller ret meget tid på for at få ud at kører igen...

  • #5   22. jul 2022 Jeg lytter lige med her.

    Har samme problem med en ældre HBX Rocket. Trods nyt batteri skal der gives gas langsomt, ellers dør den bare...


  • Torben J
    Torben J Tilmeldt:
    jul 2022

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 3
    #6   22. jul 2022 Hej Henrik, kan heller ikke finde en ski* på den. Købte den hos Morfars.dk og de vil gerne have den ind til rep. Men der går jyden sgu i mig, og jeg kommer hurtigt til at bruge mere på forsendelser etc end bilen er værd!
    Så derfor prøvede jeg lykken herinde….kunne jo være at heldet var med een og der var een som havde prøvet det før :).
    Den kører jo fint på “halv” gas….det er bare ikke så sjovt;)

    /Torben


  • #7   23. jul 2022 Hehe ja Morfars kender de fleste vist.... Og jeg tror 99% er blevet skuffet over dem og deres produkter. Og jeg er selv én af dem... Med de er også dygtige til at promovere deres produkter og fine hjemmesider igennem årene, nemt at falde for deres salgs tricks smiley ikke at jeg selv har købt en HBX, men en anden lorte bil (kan ikke huske navnet lige pt). og gud hvor brugte jeg penge, spildt tid og kræfter på det lort... Min første rc bil, og jeg husker det stadig, 14 år efter.

  • #8   24. jul 2022 Kan med stolthed sige jeg aldrig har midt nogle penge efter morfars.
    Bare det faktum, at de ikke vidste hvad de solgte i sin tid var nok til jeg ikke ville støtte et sådant foretagende.
    Jeg skal dog ikke kunne sige om de efterhånden ved hvad de har med at gøre.
    Men jeg vil stadig ikke smide mine penge efter det foretagende, der findes jo nogle ganske udmærket butikker som jeg hellere vil støtte.

    Dette er jo blot min personlige holdning. Om jeg er fejl informeret eller ej omkring deres kendskab til det de sælger det kan andre måske fortælle mig.


  • Torben J
    Torben J Tilmeldt:
    jul 2022

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 3
    #9   24. jul 2022 Hov! Nu tager tråden sig en morfar!

    Der var et tilllgsspørgsmål: batterier…er der et anbefalelsesværdigt mærke og har vi en generel prisklasse man skal op i for at de har en egnet kvalitet?

    Torben…endnu ikke morfar;)


  • #10   24. jul 2022 Tænker at det er Morfars der har solgt dig produktet, så må de vel også kunne hjælpe dig med hvilke batterier der er bedst til den bil du har købt. smiley

  • #11   24. jul 2022 Men dette er batterierne de sælger på Morfars til Survivor https://morfars.dk/products/survivor-batterier-3-7v-1500mah-li-ion


Kommentér på:
Survivor bil slukker ved fuld gas

Annonce