{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Front one-way TT-01
  • #1   5. maj 2009 den gør at for hjulene kan køre frit rund, men kun den ende vej, jeg køre selv med spool det er bedre syntes jeg, da man bedre kan bremse med bilen.

  • #3   5. maj 2009 Både til race og drift kan det være et ganske godt upgrade. jeg har kørt meget drift med netop oneway, og det giver utroligt præcise retningsskift på den langsom bane.

    Til banekørsel ved jeg ikke om mange bruger det, men har da hørt om det skulle være ret udbredt, da man kan dreje skarpere med det...


  • #4   5. maj 2009 Takker for rådene !

    Skal bruges til drift, da jeg synes min egen bil havde svært ved nogle af de skarpe sving i Fredericia ..


  • #5   5. maj 2009 fredericiabanen var MEGET glat, og jeg synes måske svingenes sværhedsgrad tildels afstedkom af det ufatteligt glatte underlag, og reglen om slicks. Tamiyas driftdæk havde været meget bedre at bruge...

    Men jeg stod faktisk også og tænkte da jeg kørte, at et oneway havde gjort underværker i den sidste chikane inden opløbssvinget...


  • #6   5. maj 2009 Det er præcis det sving jeg havde meget svært ved at skifte retning i ..

    Når jeg kom godt sidelæns, kunne jeg bare ikke rette den op igen smiley


  • #7   5. maj 2009 heller ikke her... men igen - jeg vil egentlig give underlaget det meste af skylden, med mindre banedesigneren skal have en over nakken... smiley

    Men det er slet ikke utænkeligt et oneway havde gjort det bedre... jeg ville gerne have prøvet Jacobs bil på banen, men fik jeg desværre ikke mulighed for


  • #8   5. maj 2009 Helt præsis, så når du kører fremad så kører bilen som 4WD med træk på alle 4 hjulnår du bakker så er en 2WD baghjulstrukken.

  • #9   5. maj 2009 det har nu ikke så meget at sige, specielt fordi mange kører uden bak på deres driftere, den vigtige/brugbare funktion er en håndbremseeffekt, da kun baghjulene bremser med oneway.

  • #10   5. maj 2009 Jeg kører uden oneway og synes egentlig bare det glatte underlag krævede lidt tilvænning. Kunne fint tage den sidelæns hele vejen rundt de fleste omgange, hvor jeg stadigvæk kører med T-drifts og stramt kuglediff for og spool bag smiley

  • #11   5. maj 2009 | Highflyer |
    Både til SDSeries og til Fast and furious havde vi undladet at gå efter vores reglement. dels for at få flere folk til, men også for vi ikke skulle kontrollere alle folks biler inden de kom på banen.

    Eneste tilfælde var da vi bad Mickey om at skifte til glattere dæk da han kørte banen rundt lidt over dobbelt så hurtigt som alle andre. Hvilket ikke ville være fair i twin battle...

    Jeg kører selv med oneway og det er klart en fordel på små baner med mange sving. Men på en langside er den svær at holde da man ikke rigtigt kan bremse ned uden at den svinger rundt.


  • #12   5. maj 2009 Og | Highflyer |, du skulle bare have spurgt om du måtte prøve smiley

Kommentér på:
Front one-way TT-01

Annonce