{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Torben B
Torben B
Tilmeldt:
13. aug 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Dele fra FG 1:5 bil passer de på FG 1:6 bil ?? {{forumTopicSubject}}

Overskriften siger vel det meste, men jeg tænker mere specifikt på hjul og bla. udstødninger. Jeg har i blinde købt en kasse med stumper for en billig penge (hvis stumperne altså passer)
I den kassen var bla. 8 dæk, godt nok brugte, men hvis de passer; så kan jeg nu kører på asfalt uden at slide mine off-road hjul helt ned.
Der var også 2 udstødninger, en X-Can og en "original" FG plus en masse andet guf.
På forhaånd tak for svar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dele fra FG 1:5 bil passer de på FG 1:6 bil ??
  • Torben B
    Torben B Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   26. aug 2011 Som skrevet til sidst i det oprindelige indlæg, så på forhånd tak for svar, men dette svar havde jeg selv tænkt på inden jeg købte i blinde...

    Men lige nu sidder jeg på arbejdspladsen og kan ikke skrue på bil i denne weekend, derfor ville jeg lige høre derude om der var nogle der sad inde med svaret, så jeg kunne få ro i sjælen... dit svar gav ikke ro i sjælen Mark, men tak for forsøget smiley


  • #3   26. aug 2011 Hjul og motordele passer 100%. men du bliver noget lav gearet hvis du køre med offroad gearing med 1:5 onroad hjul ( truck hjul passer bedre i str) motorene er ens på on og off road, men der er forskel på hvad vinkel di sidder på bundpladen og derfor er der forskel på udstødning og luftfilter.
    alt andet er der forskel på.


  • Torben B
    Torben B Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #4   29. aug 2011 Hej Brian, tak for brugbar info smiley
    Jeg fik sat 1:5 on-road hjulene på sent søndag aften, og den er blevet meget "sænket", måske så meget, at hvis bagenden "dykker" når jeg gasse op så rammer alu bundpladen mod jorden, men det må jo komme an på en prøve, når det bliver tør vejr smiley


Kommentér på:
Dele fra FG 1:5 bil passer de på FG 1:6 bil ??

Annonce