{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

dæk problem, modtager problem og motor problem {{forumTopicSubject}}

nå 59 kroner fattigere for en upgrade! Hvad det ikke koster at være dum.

først problem.
har nogen cenracing dæk, man kan også se dem hvis man kigger min bil (og lige giver en høj med på vejen smiley )
når jeg drejer skøjter dækkende af fælgende det er gummie dæk med en slags blå fyld, monteret på plastik fælge... hvorfor skøjter de af?

Nå problem number two
var så ude at køre i dag, sådan ret spontant mister jeg forbindelsen til bilen, vildt sjovt når det er med gas på :S heldigvis kørte den ud på en mark alle 4 gange!
Jeg kan få kontakt med bilen ved at slukke for strømmen i 10 sek og når jeg tænder virker alt normalt igen, det er et 27 mhz anlæg med krystaller jeg fiskede op fra en kasse jeg købte i dag de køre på 27.195 Mhx og modtager krystal i modtager og sende krystal i senderen. Kan det være fordi krystallerne ikke passer selv om det er til 27 mhz?

sidste problem
købte også en motor i dag, den starter fint men når man giver gas så tager den fuld omdredninger og skal kvæles for at stoppe, har tjekket gasspjældet og det køre fint tilbage altså hullet bliver mindre, hvordan faaaaan kan den så tage fuld gas?

håber en masse kloge rc folk kan besvare for jeg er lige pr klart til at dumpe det hele i den første og bedste container :-S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dæk problem, modtager problem og motor problem
Kommentér på:
dæk problem, modtager problem og motor problem

Annonce