{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

opto gas kill switch hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej guys

Jeg har lige modtaget og installeret en opto gas kill switch fra hobbyking : http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__17063__Opto_Gas_Kill_Switch.html?strSearch=kill%20switch

Men den opfører sig lidt underligt. Sætter jeg bat. til modtager og derefter sætter stikket ( futaba) i modtager og tilslutter strøm til killswitch, så virker det fint.
Men lader jeg så stikket sidde i modtager (som man jo normalt gør) og tager bat fra.... næste gang jeg så tilslutter bat til modtager og killswitch, så er der ingen reaktion fra modtager overhovedet.... Normalt når jeg sætter bat til modtager, giver servoerne lige kort udslag (nulstilles) men der sker overhovedet intet ??
Tager jeg så stik ud af modtager igen, og sætter strøm til og derefter montere stik i modtager igen, ja så virker det fint igen,,,, ??
Mig der gør noget forkert, eller en kill switch der er defekt... Ville undre mig hvis det er modtager, for har prøvet med to forskellige med samme resultat.... Har endvidere juster EPA på ch. 3 ind efter optp's foreskrifter, uden bedre resultat....
hjælp

på forhånd tak...

\Martin


Kommentarer på:  opto gas kill switch hjælp
Kommentér på:
opto gas kill switch hjælp

Annonce