{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

stor træf {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogle steder i DK hvor man holder kæmpe træf for alle former for rc altså så det er samlet et sted ??

Kommentarer på:  stor træf
  • #1   13. sep Det tror jeg ikke det har jeg ikke høret om

• #2   13. sep Okay kunne nemt ske for er det ik gået rimelig ned af bakke med folk i forhold til for 7 år siden?

• #3   13. sep Jo det tror jeg det er men man kunne jo prøve og se om det var noget man kunne gøre 1 gang i året

det kunne da være mega hyggeligt

• #4   13. sep os det jeg tænkte for istedet for man var få til en ting kunne være mange til mange ting jo ??

• #5   13. sep Ja helt sikker men det skal jo så være et sted hvor der er bane til 1/0 buggy og 1/8 og drift biler og crawler er jo nemt og lave bane til

• #6   13. sep hvis det skal være lidt af det hele

• #7   13. sep Ja det korrekt men tænker da at der må være nogle klubber der kan slå sig sammen den ene gang om året som har baner fx til drift de kan tage med tror da os folk er intra i at få nye til og er da ik i tvivl om at vis det når så vidt at det bliver et arrangement så kommer de forskellige forhandler os med boder

• #8   13. sep Ja det kan være de bare lige skal have skubbet Torben ellers må nogen jo sætte sig ned og prøve og se om man ikke kunne få noget oppe og stå ang det

• #9   13. sep lokation er det der mangler men tænker at der nok er nogle der må byde ind med noget som kender nogle jeg er ivertfald frisk på at være med til at arrangere og har arrangeret event før

• #10   13. sep så er det jo bare og sætte sig ned og få snakket om hvor og hvordan osv

• #11   14. sep Mon ikke RC Parken nær grænsen er det tætteste på et sted der har alt nu? Biler, både og fly. Onroad, offroad og crawl. Og en hal til onroad tror jeg. Der er vist flere klubber der deler faciliteterne, men I kan læse mere her:
    http://www.rcparken.dk/dansk/index.php

• #12   15. sep Interessant emne. Yderst interessant!

Jeg tror den største udfordring ligger i placeringen.

Dennis (fra HobbyKarl) arrangerede et super fedt event i sommers, i Munke Bjergby, Vestsjælland. Godt nok kun for kravlerfolket, men der kom kun 1 (én) "ikke-sjællænder".

Opgaven ved at arrangere et event for alle slags RC køretøjer bliver placeringen. Bevares, vi kører gerne langt for at deltage i et fedt event, men Storebæltsbroen og overnatning er en betydelig udgift i forhold til underholdningen.

Ikke for at sparke ideen til hjørne, for det kan sagtens lykkes, men jeg tror det bliver op ad bakke at tiltrække folk fra Hurup, til et event i Roskilde, eller omvendt. Men, hvis det bliver arrangeret korrekt, kan det sagtens blive en succes!

Go for it!!

• #13   15. sep nu rejser jeg selv meget til Holland for musikkens skyld så kender godt udgifter og så hvidre men vis man samler sig på turen kan man spare mange penge og bliver det gjort om sommeren er telt og campingvogn helt sikkert optimalt nok kender skam os nogle amatør musikere som helt sikkert gerne vil gøre en fest ud af det os om aftenen og vis det er en weekend får man jo lidt mer ud af det men igen kræver det os at nogle gider og gøre noget ved det vi alle kender jo nogle og har måske noget at byde ind med det absolut ik noget jeg tror der kommer til at ske uden hjælp

• #14   17. sep Alså for de store biler er der jo bashfest I England. Det har lige været afholdt igen. Jeg er ret sikker på at jeg tager afsted næste år, hvis ikke noget lign. snart kommer på benene her. Hvis nogle af jer laver en projekt gruppe vil jeg godt skyde ind med de talenter jeg har.

• #15   17. sep Problemet med mange RC folk. Er at de er tunge i røven. Og skal de køre mere ind 1 time hjemme fra, så skal de virkeligt være sjovt. Vi er 20/25 Crawler folk i midt jylland. Men jeg var ene jyde, til Hobby karls træf. Jeg klager ikke folk var flinke over for mig. Men er sikker på hvis der blev lavet et event i jylland. Så kommer der nok kun 1 fra Sjælland. Så tror ikke det er den største opbakning når det kommer til stykket.

• #16   17. sep Det typisk ??

• #17   17. sep Du har desværre nok ret, Jens. Desværre...

• #18   17. sep Men igen har lært mange friske gutter af kende. Og kanon ture .Kan nævne Hvorup Munkebjerg Holstebro Kibæk og naturligvis Viborg.. Og der er der kommet nye venner til. Og nogle er forsvundet og nye er kommet til. Og håber også andre har det på samme måde

Kommentér på:
stor træf