{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Vintage-træf her i sommer. ?? {{forumTopicSubject}}

Jep, jeg går med planer om at lave en form for "Vintage-dag" herhjemme en dag i sommer.

Jeg har haft kontakt til et par forhandlere, der tilsyneladende også vil møde op med lidt biler og diverse tilbehør, og derudover har jeg tænkt mig at lave en lille udstilling i et telt i haven med forskellige biler, fra tidligere og frem til nu her.. Der kan osse nemt ske noget med både kaffe og kage, sodavand, og måske noget grilleri senere på dagen..

Ligeledes vil man selv kunne medbringe biler, minimum 10 år gamle, (Genudgivelserne fra Tamiya er OSSE i orden), og så vil vi prøve at lave nogel "hyggeløb" for dem.. Det vil nok fortrinsvis være biler med standard-motorer, så farten er ikke voldsom, men banen er heller ikke ret stor. jeg har også fået tilsagn fra et par stykker ,der også dukker op med nogle gamle slæder..

Lige pt. har jeg selv et sted imellem 5 og 10 af de noget ældre modeller som er køreklare, men flere gør det naturligvis bare sjovere. Ligeledes vil der blive mulighed for en slags "stumpemarked" hvor man kan bytte, købe og sælge gamle reservedele til udgåede biler.
Men generelt bare en dag for dem, der har interesse i gamle RC-biler, og gerne vil hygge sig..

Der vil også blive tale om en form for entré, og et gebyr, hvis man vil køre; (strøm er ikke gratis, og bilerne skal jo lades op), men dette vil dog ikke blive det helt store..

Jeg vil egentlig bare lige prøve at vejre stemningen og se, om det i det hele taget kan fungere med at "invitere" folk udefra.. For hvis ingen alligevel gider, er der jo ingen grund til at annoncere det til den tid, og jeg kan nemt samle nok personer til en hyggelig dag alligevel. smiley

Mvh. Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vintage-træf her i sommer. ??
Kommentér på:
Vintage-træf her i sommer. ??

Annonce