{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Bil FG Sportsline Porsche 911 GT3 RS 510 4WD 2014

514 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen rc-enhed er oprettet og stemt ind. Opret din egen rc-enhed

Crozz ®
Mand | 38 år | Oprettet: 21. feb 2005


Bil FG Sportsline Porsche 911 GT3 RS 510 4WD

Årgang:
2014
Drivkraft:
Motoren var oprindeligt en standard Zenoah G260RC1, med Walbro WT 603B karburator og FG 3 kammer "tun" udstødning.

Ændringer:
ESP CC251 Championship portet 36mm cylinder kit (28,5cc), som jeg har portet yderligere i overgangen til krumtapshuset og lidt på stemplet.
ESP DD310 28mm fyldt krumtap.
Portet krumtapshus.
BE170 Heavy-Duty pakningssæt.
Walbro WT 990 karburator med kuglelejer.
Lettet svinghjul (Ca. 22 gram).
Samba 7 udstødning (Med på de nyeste billeder).
NGK CR8HIX Iridium tændrør (Med på de nyeste billeder).
Power-Save-Racing skum luftfilter.
Sintret stål bakke kobling, med 9500 o/m. DDM Premium fjeder og FG 7315/05 aluminium koblings arm.
Gasnitreret koblings klokke.
Koblingshus fræset til bedre køling af kobling (Med på de nyeste billeder).

Gearing 24/40.
Aluminium differentiale for og bag, med standard gearing på remtrækket.
Topfart
Har ikke målt den, men den passer ret godt til Greve onroad bane som den står nu.
Størrelse
Standard 1/5 510 GT.
Vægt
11,08 Kg præcis, køreklar med karosse, nye dæk, batteri og fuld tank.
Ekstraudstyr
Ombygget fra 1 stor liggende styreservo, til 2 små.
Styreservoer Savox SV-1270TG.
Gas/bremseservo Savox SV-1270TG.
FG 68420/05 aluminium servo saver 80° med blå fjeder.
Robitronic aluminiums horn på styreservoer.
Mecatech FW01 aluminiums horn på gas/bremseservo.
Skum frontkofanger.
Kulfiber karosse holder forrest.
Tourex rustfrie hjulmøtrikker med pinol forrest.
FG 6114 aluminium hjulmøtrikker med pinol bagerst.
Kardan træk aksler foran.
"Tønde" fjedre, lilla 2,7mm forrest (Var blå 2,9mm) og gul 2,4mm bagerst (Var grøn 2,5mm).
FG 66291/05 meget lang model støddæmper mount på de forreste støddæmpere, så de ikke er strukket ud til maks. vandring (Med på de nyeste billeder).
FG 7087/02 lang model støddæmper mount på bagerste støddæmpere, så fjedrene ikke går på træk akslerne.
9000 viskositet silikone olie i forreste støddæmpere, 6000 i de bagerste.
Hærdede firkanter med stål pins "Wheel squares" hele vejen rundt.
5mm krængnings stabilisator foran, standard 4mm bagerst.
Mekaniske skivebremser med epoxy skiver, og lidt hjemmelavet finjusterings muligheder (Havde oprindeligt "Tuning versionen" med stål skiver hele vejen rundt).
SCS M2 dækvarmere.
GPM luftfilter cover.
Aluminium holdere til brændstofslangerne.
Li-Po 7,4V 2200mAh 35C Giant Power batteri.
Mecatech 700ml tank.
Quickmount øverst på alle støddæmpere.
Forreste differentiale hus + forreste bærearme skiftet til de nye versioner (De nye bærearme er lidt anderledes i styre geometrien, plus de er kraftigere).
HR-Creations TVS 2017 (Med på de nyeste billeder, den på de første billeder er 2016 versionen).
Aluminium medløber rulle i forreste differentialehus til 4WD drivlinjen.
HobbyWing elektronisk on/off kontakt (Vandtæt, viser strømniveau, beskytter mod kortslutning, fejltilslutning og overbelastning).
Stort set alle aksler i ophæng er skiftet til titanium/aluminium.

Ja, det ligner næsten en standard Sportsline, men der er nu lavet meget ved den alligevel :)
Bemærkninger
Jeg købte bilen brugt af en der ville ind i sporten, men han fandt så ud af at det ikke var noget for ham.
Den stod helt standard RTR, og havde kun kørt 3 gange.

Den har nu været skilt ad, og renoveret/opgraderet.
Den kører fantastisk og passer rigtig godt til Greve banen med dens 510 bund.

Drømmer lidt om hydrauliske bremser, og lidt aluminiums dele her og der, men det skal nok komme med tiden :)


Kommentér på:
Bil FG Sportsline Porsche 911 GT3 RS 510 4WD