{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Dennis S
Dennis S
Tilmeldt:
19. maj 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

RC bil onroad indendørs klub kørsel {{forumTopicSubject}}

halløj valg af bil på onroad indendørs klub til begynder

Jeg har kigget på nettet for at finde fede biler og der er 2 som har fanget min interesse en sniper / TAMIYA TT-01E det skal lige siges jeg er ny.

Men jeg vil gerne havde en bil som har et stort potentiale til opgraderinger på længere sigt, den skal/kunne opgrederas til konkurrence kørsel der er ingen krav om hastighed for køber et godt sender og modtager så den kan trimmes ned i hastighed i starten

men hvad er jeres erfaringer/ meninger om disse biler?
eller jeres bud på en god bil?

budget - ingen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC bil onroad indendørs klub kørsel
  • #1   19. maj 2015 Du burde først og fremmest styre langt udenom de biler du nævner der hvis du har en forventning om at det skal bruges på bane. De er fine til lidt villavejs-hygge, men på en bane løber du ret hurtigt ind i begrænsninger.

    Køb hellere en pro touring-car med et par år på bagen. Tit kan du finde sådan noget som Xray T3, Yokomo BD7, Serpent 411, Schumacher Mi5 og flere andre her på siden. Ofte under 1000kr.

    Dem kan du køre med de næste par år uden at du behøver opgradere noget. De kan allerede alt det de skal i modsætning til legetøjs-bilerne du har kig på. Pro bilerne holder også til noget nær en milliard gange så meget smiley

    Kort sagt mener jeg at pro-bilen både er billigere og bedre.

    Du er velkommen til at kigge forbi hos Skanderborg RC - vi træner typisk hver søndag kl 15.


  • #2   21. maj 2015 Jeg er selvfølgelig enig med Tommy. Hvis du vil køre i klub, så glem hobby/legetøjs bilerne. Om så du opgradere dem for en mindre formue er det stadig dårlige biler.

    Hvis der ik er noget budget(?!), så køb hellere ny bil. Det kan være svært som ny at gennemskue brugt salg.

    Hvilken klub havde du tænkt dig at starte i? Ålborg? Viborg? Randers?

    Har du mod på at bygge en bil op fra bunden af? -eller vil du gerne hurtigt igang, og så bygge dér fra?


  • Dennis S
    Dennis S Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   22. maj 2015 Jeg vil kører oppe i aalborg:)
    Jeg har købt en Schumacher Mi5 brugt af en fra klubben som hjalp mig med at få dvs. i bilen så den blev kører klar men tak for hjælpen og de gode svar smiley


Kommentér på:
RC bil onroad indendørs klub kørsel

Annonce