{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Thomas C
Thomas C
Tilmeldt:
20. feb 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

BR biler, hvad sker der!? {{forumTopicSubject}}

Jeg er godt klar over at siten her handler om billeder af RC biler. Men synes det er ret plat at de fleste biler herinde er BR biler. BR biler, efter min mening, hører IKKE til herinde. Drop jeres Nikko biler og lad os se nogle ORDENTLIGE RC biler... ikke det crap man kan få for 37 øre i den nærmeste Toys'r'Us..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BR biler, hvad sker der!?
  • #1   4. jul 2004 Synes også det er lidt plat... Har ikk selv andet pt. men arbejder på at finde noget til næste uge... fakkertalt... men hvis de børn der kun har råd til br ikk får deres biler herind, så begynder de jo at oprette fake profiler som på scootergalleri.dk... Derinde er de jo gået helt amok!

  • #2   4. jul 2004 Man kan sguda ikke style en br-bil! De er da klamme uanset hvad smiley

  • Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   4. jul 2004 jaja what ever. Den diskussion vist hjemme i et andet forum. Min pointe var egentlig at BR biler er platte at smide ind på et RC galleri.

  • #4   5. jul 2004 hmmm
    jeg skal da også snart have en "ORDENTLIG" rc bil snart / om 2 uger
    (en savage 25)
    og en nikko koster altså ikke 38 øre eller hvad du nu sagde
    min er heller ikke købt i fætter br og heller ikke i toys r us
    men i ,, ja det ved jeg sku ikke (jeg fik den) ,,
    hvad er der endtlig så plat ved en nikko bil
    jeg er næsten 15 år og har stadig en nikko(køre ikke med den),
    at i bare gider at tale om at nikko biler / br biler er plate
    de kan faktisk komme til at se ret fede ud!!!!( bare min mening)
    tal da heller om hvem der har fået flest stemmer inde på rcgalleri (: (nemmelig mig!!!)


  • Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   5. jul 2004 Jeg synes bare at det grænser til at platte at smide en BR bil ind mellem FG, Savages etc. altså store benzin/nitro biler. Om en Nikko bil kan laves fed, tvivler jeg meget på, så skal det da kun være udseendes mæssigt man kan lave dem flotte. Det må vist være en smagssag. Heldigvis er min mening ikke altgørende eller noget smiley og vi lever jo i et forhodsvis frit land, så jeg ville egentlig bare ytre min mening.
    Men det er godt at høre at du skal ha en "rigtig" RC bil. Og en savage er sgu en fed bil. Så held og lykke med den.


  • #6   5. feb 2005 jeg er helt enig, jeg synes også bare at br/ toys,r,us eller fanden det nu hedder skulle forbydes inde på rcgalleri uanset hvor fede de er.
    især når dem der har dem blærer sig med dem og lyver om hvor hurtigt de kan køre. så f.eks. en for lidt siden der har en bil som jeg selv har haft (nikko, min første)
    der skrev at den kørte 30-35 km/t.
    (da jeg fik min (nikko) stod der inde på nikkos hjemmeside at den kørte 17 km/t.)
    Men synes da alligevel at det er dem der får de fleste til at komme ind i hobbyen med de professionelle biler (f.eks. mig)
    men jeg synes det er for klamt at sætte dem ind på rcgalleri for at andre kan se personens bil som kostede 200 kroner. (wooooow hvor er den flot, regner de med at man siger, men det er der jo ingen der mener, eller gør hehe)


  • #7   5. feb 2005 også lige én ting til: prøv at se ham her idioten der tror han kan få 1000 kroner for sin klamme nikko http://www.rcgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=147

Kommentér på:
BR biler, hvad sker der!?

Annonce