{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

lars L
lars L
Tilmeldt:
13. mar 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Køb af nitro i nord jylland {{forumTopicSubject}}

hey ny her..
Har kommet til at købe en savage25 på et loppemarked men mangler brændstof. smiley
Syntes jeg er for nærig til at betale farlig gods på det samme som 2.5L koster.
Nogen der ved om der et sted her i nordjylland der kan købes nitro?

på for hånd tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af nitro i nord jylland
  • #2   14. mar 2016 Nu ved jeg ikke hvor du befinder dig i Nordjylland da det er et stort område.
    Men prøv evt. at tage kontakt til http://www.hobbydirect.dk/
    De forhandler Modeltechnics nitro
    http://www.hobbydirect.dk/shop/fjernstyret+hobby/rc+tilbehoer/modeltechnics+faerdigblandet+braendstof+25%25.htm
    Da jeg ikke kender Modeltechnics brændstoffet og ikke ved om det er i deres blandinger så kan det være du også skal huske afterrun olie hvis ikke du bare vil bruge WD40 som nogle også bruger. Jeg har selv altid bare brugt WD40 i mine nitro modeller fordi det var hvad Traxxas anbefalede.



  • lars L
    lars L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   14. mar 2016 Mange tak for svar.. Må lige se på den hobby butik i Aalborg næste gang jeg skal hente tegneserier. smiley

  • lars L
    lars L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   14. mar 2016 en mere i Aalborg. smiley
    Kan se Vinderuprc er ret billig med hans nitro men han har ikke noget på lager. smiley


  • lars L
    lars L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   6. apr 2016 Så fik jeg endelig mig taget sammen og fik fat i noget brændstof hos Midhobby.
    Bilen startede da også ok da jeg fik noget strøm på den der glødestarter. smiley
    Men syntes den ville tage for mange omdrejninger efter kun nogle sekunder i tomgang.. ikke for den gav sig til at køre men den steg en del i omdrejning og slukkede den der efter for ville da ikke brænde noget af. smiley
    Nogen råd/vejledning?


  • #7   7. apr 2016 Der burde være masser af folk herinde som kan give dig super god vejledning omkring alt med indstilling.

    Men som udgangs punkt du skal nok tilbage til grundindstilling, hvis ikke du allerede har sat den til det, også gå ud derfra.


  • lars L
    lars L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   30. maj 2016 nå ja siden sidst har den været igang 3 gange, første gang tog den mange omdrejning og blev lidt betænkelig ved sagerne og fik den sat i stå smiley
    2. gang havde jeg fået læst lidt op på indstilling af luft/blanding/tomgang´s skruer så fik den justeret lidt løselig, men skal nok ud i en klub der ligger lidt her fra for at få en til kigge lidt på den så den kan komme op at køre optimal.
    Men en anden ting er, jeg syntes den er vildt svær at starte, jeg skal trække rigtig mange gange i start snoren og det er kun ca 15% af gangene den tager ved, sidder der noget udslyngnings noget i det udtræk der kan være slidt så der skal en ny "pull-starter" til??
    Og kan det være bilen ikke er justeret ordentlig siden den er svær at starte?

    på forhånd tak smiley


  • #9   30. maj 2016 Der sidder et "oneway" leje og er det slidt så tager det nok ikke ved som det skal.
    Men må hellere lige vente og se om der kommer nogle mere præcise svar..


Kommentér på:
Køb af nitro i nord jylland

Annonce