{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

allan j
allan j
Tilmeldt:
19. maj 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Nybegynder hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej er på en måde nybegynder har en gang købt en spritny buggy fra CEN men 2 trins gearkasse men den blev ved med at køre varm for mig hvilket til sidst resulteret i at motoren satte sig.

På trods for jeg flere gange prøvet at få hjælpe det sted jeg havde købt den. Men han var ligeglad (nu havde han jo også fået sine penge) Ved ikke om jeg skal nævne han her..
Dette resulteret i at jeg faktisk mistede lysten til den hobby.. da jeg jo havde købt en hel ny model til omrking 4-5000kr..

Men kan ikke glemme dette vil gerne prøve at komme igang igen måske med lidt mere held denne gang...

Nogen der har gode forslag...??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybegynder hjælp
  • #2   20. maj 2006 Hey Allan!

    Kender godt til problemer med Nitro biler, tjek evt min kyosho smiley

    Kan kun anbefale El for at være 100% ærlig...

    Nitro er skide skægt, men der er altså også oftere problemer med det. Er du ny mht RC, så er el et sikkert valg, da det bare virker. Kan også bruges flere steder, da det ikke larmer smiley


  • #3   20. maj 2006 Hvis forhandleren virkelig var så ligeglad, så synes jeg bestemt han skal nævnes her...
    Det kan måske holde andre fra at tabe en pæn sjat penge...
    Jeg ville ihvertfald være træt af sådan en ligegyldighed...


  • #4   20. maj 2006 Når du nu har sån en dyr bil, så prøv at få det lavet, istedet for bare at smide den i skabet, og starte med noget andet.

    (offtopic)
    Andy K, kan det ikke bare være fordi gevindene er gået ? altså de kan ikke holde ordentligt fast.

    Grunden til jeg skriver til dig her, er fordi jeg ikke har fået oprettet min RC´er herinde endnu.


  • allan j
    allan j Tilmeldt:
    maj 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   20. maj 2006 Jamen det var RC hobby i taastrup komplet ligeglad efter han havde fået sine penge. Den kom faktisk aldrig til at køre godt... Og så døde den jo på trods af at jeg var gentagne gange forsøgte at få hjælp fordi den kørte varm.

    Nitro tog jeg fordi det lugter fedt og lyder fedt.. Men EL siger i er vejen frem istedet?? Også hvis jeg hellere vil prøve noget flyver??


  • Jim  K
    Jim K Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 43
    #6   21. maj 2006 Du behøves ikke at droppe dine nitro ambitioner

    Det er bare vigtigt at du får stillet skidet ordentligt, og har du ikke prøvet det før så få hjælp enten via manualen eller tag på en bane der er der gerne nogen der kan hjælpe dig med at få din bil til at køre ordentligt.

    Umiddelbart lyder det som om den har stået for magert eller at du har kørt den for hårdt inden den har været kørt til.

    Har selv en Traxxas Jato og har indtil nu absolut ingen problemer haft. Starter med det samme og kører sindsygt hurtigt. Og så i modsætning til El skal jeg ikke tænke på at lade batterier op.

    Hht. til at ville flyve i stedet Tjaa Der vil jeg i hvertfald lære at bruge en nitromotor først inden jeg kaster mig ud det så der er El måske et okay valg.


Kommentér på:
Nybegynder hjælp

Annonce