{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Crawler
  • #1   15. aug 2018 Kit version kommer altid med nogle af opgraderingerne og det er 2 forskellige gearkasser i rtr og kit udgave , rtr udgaven er for folk som lige vil prøve kræfter med kategorien og kit er for dem der ved de vil køre og ved hvilke eldele de gerne vil køre med.
    Jeg bruger feks aldrig kulmotor så hvorfor skulle jeg betale for en kulmotor og esc ? Forettrækker også en servo på 20 kg + så spild af penge og købe en 5-10 kg tactic standard axial servo som bare skal sælges fra bagefter.
    Samme måde du kan købe en rtr begynder buggy , men hvor mange hardcore pro buggyer kan du købe rtr ?


  • #2   15. aug 2018 plus. Det er da MEGET sjovere at samle sin egen bil!

  • #3   16. aug 2018 Bare tag kittet med det samme. I løbet af et par måneder har du alligevel skiftet dæmpere, transmission, motor, servo, esc og dæk - så blev rtr pludselig 2-3x så dyr som et kit smiley

  • #4   19. aug 2018 Hvis du bare vil ud og trille lidt, kan du sagtens nøjes med RTR versionen, og så skifte ud når tingene går istykker eller hvis du begynder at kræve mere af den


    Jeg er selv begyndt at købe alt i kit, hvis muligt, fordi jeg hygger mig med byggeriet og lærer bilen at kende, så hvis noget driller, ved jeg præcis hvor det kan være ??

    Når du bygger selv, viser bilen nærmest osse selv hvor den har sine svagheder smiley


Kommentér på:
Crawler

Annonce