{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Desværre, flere karakter drillere.
  • #1   24. dec 2004 Han har kun givet 1 et-tal? :S

  • #2   24. dec 2004 Synes ikke han misbruger karaktere på en så grov måde som nogle andre.

    Mange andre er misundelige fordi vi har flotte biler, som ikke er standart osv. En standart bil skal teoretisk set kun have 3.


  • #3   24. dec 2004 Det virker da som om han stemmer helt fair.
    91% af hans stemmer ligger OVER 3, så det kan man vel ikke pive over.


  • #4   24. dec 2004 Nej, det kan man bestemt ikke..

  • #5   24. dec 2004 Du kan jo ta' et kig på dine egne statistikker Jess.
    100% af dine stemmer er 7.. SÅ kan du snakke om misbrug af karakterer.


  • #6   24. dec 2004 Har snakket med ham om det Rasmus!.. Han stemmer kun på dem som han syntes fortjener 7.

  • #7   24. dec 2004 Nårh okay.. Der er bare mange der bare smider 7-taller rundt til højre og venstre.
    Ja man risikerer jo også og blive svinet til hvis man giver under 7..


  • #8   24. dec 2004 Jeg er blevet svinet til mange gange før hvis jeg gav en nikko bil 3. Syntes standart biler skal have 3. Det er middel, og 100% gennemførte biler skal have 7. Har ikke stemt i meget lang tid for folk forstår det ikke. De VIL have 7.

  • #9   24. dec 2004 Ja sådan har jeg det også, men jeg er også stoppet med at stemme. Har også frabedt stemmer på mine biler for folk smider jo bare 7-taller med tilhørende kommentar : "har smidt et 7-tal, smider du ikke et tilbage".
    Det er jo noget fis...


  • #10   24. dec 2004 Go' jul

  • #11   24. dec 2004 Patrick!!!

    For det første så brug et ordentligt sprog! Det tollerere vi altså ikke her inde!.. For det andet, så er mine egne stemmer nogle meget gamle fra 1900 hvidkål som min ven har stemt, han syntes det var sjovt og stemme 7 på nogle nikko biler osv.


  • #12   25. dec 2004 Der er kun en vej frem og ud af karakterfræset, og det er KUN at give højeste udmærkelse, hvis man synes. Giv et 7 tal eller lad være.
    Har du mere på hjertet, så brug tid, på at forklare og hjælpe en anden RC-bruger, Skriv og forklar hvad du synes der kan gøres bedre osv.

    Niveaudelingen fra 1 -7 er håbløs. Alle er enten bitre at tidligere erfaringer med uretfærdige karakterer, eller også bruges karaktergivningen til at få luft for misundelse og mindreværd. - Det er ikke svært at regne ud !

    RCGalleri er uden ledelse. Der er ikke en administrator der kommenterer begivenhederne. Der er næsten ingen regler. Alle kan få lov at være med. Det koster ikke noget.
    Alle kan sige og gøre hvadsomhelst. - Det hedder anarki.
    Styreform uden ledelse og mål.

    Mange har enten, "rend mig i røven" holdningen, eller "jeg gør sku`hvad der passer mig" - eller "det nytter ikke noget alligevel".

    Derfor og sammen med karaktersystemet, har vi de latterlige og ligegyldige skænderier om vurderingerne af vores RC. Man kan da ikke smide en langt under gennemsnitlig karakter af, uden en konstruktiv bemærkning ! - hvis nogen vil bakke det op, så tilhører de nok nogle af de tidligere omtale typer.





  • #13   25. dec 2004 Jeg har prøvet og kontakte administratoren af siden nogle gange, har bare ALDRIG fået et svar. Personen / Personenerne er aldrig aktive eller online på RCgalleri.dk, det er for dårligt. Hvis man vil have sådan en side, skal man også tage sig tid til den. Og jeg snakker af egne erfaringer, jeg er selv webdesigner. Og jeg har haft mange sites. Mobiscope.dk har jeg lukket udelukkende pga. jeg ikke havde noget tid til siden. Jeg er en meget travl mand, arbejder rigtig meget, og når jeg ikke arbejder, sidder jeg enten på RCgalleri.dk og kigger, ellers er jeg ude og dyrke min hobby. Der er selfølgelig også plads til fritid som og være sammen med min kæreste.

    Det skal man som sagt have plads til. Men hvis man ikke har tid til og vedligeholde sine hjemmesider, så kan man lige så godt lukke dem, de går i sig selv. RCgalleri.dk er et godt eksempel, det går mere og mere ned af bakke, fordi administrator / administratorne ikke har tid. De kunne godt tage og give noget respons på vores mange indlæg om stemmesystemet, udstemning af brugere, og nye ideer til siden.

    Bare min mening.

    MVH
    Casper Rasmussen
    Opret en anmeldelse på www.ramudesign.dk/rc/


  • #14   25. dec 2004 Er du en mand Casper ???????? smiley

  • #15   25. dec 2004 Casper hvil du sige min race tin er standard vil bare lige vide det men der kommer snart et hjul mod kit på oh nye fælge og dæk men er den ikke ret meget gejlet og tunet??? hvil bare vide om den fortjener så dårlige karakteer giv mig et svar ved min clk det er den hehe

  • #16   25. dec 2004 også smid en kommentar til hvad jeg kan gøre ved den hehe

  • #17   25. dec 2004 kris M , hold dig til emnet. denne tråd går på problemer i RCGalleri og ikke nye fælge osv.

    Jeg mener at Casper har 100% ret i det han skriver. Bare en med hans weberfaringe, kunne få lidt løn og administrere dette forum. Faktisk er ideen og mulighederne med dette forum udmærkede. Men alle burde vide, at helt uden styring og "lederskab", så går selv gode projekter op i "klaphat".

    Der skal stor selvjustits til at være sammen i et åbent forum som dette.
    Derfor har jeg nok også haft nogle lidt "moralske" indlæg i debatten. Men da vi selv skal finde ud af, og få det til at køre, ( hvis man vil være med) , -ja så er lidt tilbageholdenhed og høflighed nok ikke dårligt.

    Respekt kunne også være en vigtig ting !!!


  • #18   26. dec 2004 Der skal mere til en man lige tror til og holde en side på benene, for det første, så er der ca. 1 måneds design/kodning af siden.
    Et godt eksempel er www.ramudesign.dk/rc/ den er jeg inde og tjekke flere gange dagligt, bare for og se om der er en kommentar som ikke må være der. Eller en meget dårlig anmeldelse. Hvis der er det så sletter jeg dem på stedet. Jeg er så heldig og have fået en god medhjælper, som er Mike S, her fra forummet.

    Mig og Mike S deler alle udgifter, men han får så også en finger med i spillet, om sidens fremtid, han har f.eks. spurgt om der ikke kunne komme forhandler anmeldelser.

    Du har ret der skal selvjustits til og være så meget sammen i et frit forum som dette, uden nogen form for regler. Kan godt være du har haft et par moralske indlæg, men det tror jeg næsten alle har. Tror alle næsten har prøvet og oprette, en slags tråd flere gange, en tråd om ting som det tager 2 minutter på google og finde ud af. Personligt har der ikke været så meget af det ved mig, for jeg har haft mange gode kontakter på min MSN messenger liste, som har hjulpet mig, men man kan ikke komme uden om 1 eller to dårlige indlæg.

    Noget som skal strammes gevaldigt op er tonen i forummet, der kan nogle ikke finde ud af og opføre sig ordentligt, de tror at de kan sige alt til alle, bare fordi de sidder bag en skærm, men det kan de ikke. Har set flere indlæg hvor de bruger en forkert tone. Det hører ikke hjemme i et RC forum, og det gør alle de andre indlæg om alt muligt andet heller ikke.
    Hvis de skulle gøre det, så skulle vi have et forum som hed Fri debat, eller noget i den stil, som ikke skulle vises ude på forsiden, men man kunne gå ind i selv.

    MVH
    Casper Rasmussen
    Opret en anmeldelse på (link fjernet)


  • #19   26. dec 2004 Endnu engang er vi 100 % i den sag.

  • #20   27. dec 2004 Ja, det er vi, og vi kan desværre ikke stoppe det. For vi må IKKE afvise QD biler, Race tin osv. De er lige så meget fjernstyrede som vores buggyer.

    Der er slet ik så meget skænderi inden for Fly, båd verdenen. Det er udelukkende fordi at de små 12 årige som ikke kan finde ud af og opføre sig ordentligt ikke har råd til et fly, bil er meget lettere og skaffe, og holder længere tid


Kommentér på:
Desværre, flere karakter drillere.

Annonce