{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Fejl? og skriv!! mangler hjælp!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået min RC-bil lavet efter et lille uheld hvor det ene batteri gik løst så bilen stak af og ramte en dækktet på en rigtig bil...

Men efter at have fået den lavet og sikret mig mod at det skulle ske igen ved at tape batterierne sammen og ja jeg har failsafe på den....

Jeg køre i et par timer med den idag for at indstille og køre den til men så skete der noget mærkeligt...jeg kørte med ca halv gas hvor den så vælger at giver fuld gas og køre direkte ind i en kantsten laver en baglæns og køre så ind i en anden kantsten hvor den holder stille og tager fulde omdregninger...

det der skete var at den stak af og ville ikke gøre som jeg ville have den til...jeg prøvede at bremse den ved hjælp af sendern men den reagerede ikke...jeg prøvede så at slukke for min sender altså jeg satsede på at min failsafe ville få bilen stoppet men heller ikke det hjalp...en lille plastik ting er knækket men den koster kun ca 5kr...men min motor har sat sig for jeg kan ikke rive i trækstarteren.... (ny motor 1300kr)

Er der nogen af jer der har prøvet noget ligende eller måske kan fortælle mig hvad det kan skyldes?

Tak på forhånd:)



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejl? og skriv!! mangler hjælp!!!!
Kommentér på:
Fejl? og skriv!! mangler hjælp!!!!

Annonce