{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

oprettelse af enhed {{forumTopicSubject}}

hey nu har jeg prøvet 5-6 gange at oprette min jet stream 1000 men uden held fordi at folk ikke mener den må være til salg sammentidig men syntes lige i skal læse reglerne igen for det står der ingen sted

det eneste der står er at den må ikke oprettes som en salgs annonce og det er den på ingen måde blevet og det er nu blevet en princip sag for mig for regler er regler jeg kan ikke gøre ved at nogle ikke kan reglerne og dem jeg har skrevet emd om det har rent faktis givet mig ret efter jeg har citeret

Hvad mener i?

5.4 Oprettelse af RC enheder

RCGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til RC enheden, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af RCGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en RC enhed her på siden.


1.RC enheden skal være din egen.
2.Alle billeder skal være tydelige og af selve RC enheden!
3.RC enheden må ikke oprettes som salgsannonce!
4.RC enheden må ikke være solgt ved oprettelsen!
5.Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
6.Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Det er ikke tilladt at oprette flere RC enheder i samme galleri; opret venligst kun et galleri per RC enhed.


Vi kontrollerer jævnligt de oprettede RC enheder og sletter uden varsel alle RC enheder, som ikke opfylder alle betingelserne.






Beklager stave fejl vis der er nogle:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  oprettelse af enhed
  • #2   10. apr 2012 niksen fordi det er en princip sag og så må i bare komme til at glo på min båd til den er oprettet

  • #4   10. apr 2012 tja... nu spørger jeg måske dumt!!? men hvis den er til salg har du vel lavet en annonce på den!!?
    I så tilfælde ER den vel egentligt også oprettet som salgsannonce?
    (måske ikke herinde, men så et andet sted?)

    3.RC enheden må ikke oprettes som salgsannonce!

    Der står vel egentligt ikke at det kun er herinde!?

    På den anden side står der så samtidigt at du aldrig må sælge den, eller i hvert fald aldrig oprette en salgsannonce på den!!

    men det måske bare mig!??


  • #6   10. apr 2012 jeg har snakket med hjælpe admin om det og jeg har ret i det det skal forståes præcis som det står det har ikke noget at gøre med den ikke må være til salg under marked bare den ikke bliver oprettet som enhed som salgs annonce

  • #7   10. apr 2012 fordi jeg vil gerne kunne kommentere og ligge film ind osv:)

  • #9   10. apr 2012 fordi jeg vil gerne kunne kommentere og ligge film ind osv:)

    der er en der spørg om film af den men så skal jeg have oprettet en enhed


  • #10   10. apr 2012 magnus>> Jeg selv opretter altid alt jeg har, selvom jeg har plan om at sælge, ikke mindst fordi dette er et galleri, hvor det, (som jeg har forstået det,) gælder om at kunne gå ind og kigge på en masse forskellige enheder. så jo flere jo bedre synes jeg.
    eller??


  • #11   10. apr 2012 Hvis du så overholdte de regler som du så fint selv skriver

    2.Alle billeder skal være tydelige og af selve RC enheden!
    er ikke opfyldt..Princip sag eller ej.

    //Dan


  • #12   10. apr 2012 de er ikke så utydelige at du ikke kan se hvad det er eller noget alt er tydeligt nok så den kan du ikke helt komme med

  • #13   10. apr 2012 men når folk kræver at billeder skal være perfekt så lad skal nok skife billeder ud

  • #14   10. apr 2012 mine billeder bliver ikke helt så gode som dine har kun en meget lille have til min 1 værsels så ikke de store muligheder:)

  • #15   10. apr 2012 under al respekt, billeder af båden på hylden taget nede fra, billeder på sengen osv.

    Der skal være plads til alle, men hvis du så i det mindste havde gjort et forsøg på at fremstille båden lidt bedre ville din oprettelse os virke helt anderledes..

    En anden side af sagen er, at gå i baglås, blive stædig og bare fortsætte på nøjagtig samme måde hjælper altså ikke på din sag.
    du mener folk fejlfortolker en regel, helt i orden, den debat gider jeg ikke til at starte. Men du gør n ø j a g t i g t det samme i det du selv omtaler "utydelig" med din egen fortolkning.
    Uanset hvordan vi vender og drejer det, så er dine billeder meget dårlige, dårligere end den gennemsnitlige telefon er i stand til at tage. Om det er årsag nok til at afvise udtaler jeg mig ikke om. Men det hjælper ikke din sag.

    Netop pågrund af alt det her ståhej med fortolkninger, og folk der bliver stædige etc gider jeg hverken godkende eller afvise en RC enhed, det går simpelthen op i en højere enhed for BEGGE parter, istedet for lige at kigge fornuftigt på sagen.
    Og det var begge parter der blev omtalt.


  • #16   10. apr 2012 det hele havde intet med billeder at gøre det er noget der er kommet op bag efter det var fordi folk skrev de afviste fordi den var til salg og det må den gerne være:)

  • #17   10. apr 2012 Hej Mads
    Selvom denne sag egentlig ikke vedrører mig, kommer der lige et lille bidrag alligevel. Kan helt tilslutte mig Tass' kommentare, enig enig.
    En anden ting er at flere/mange folk herinde bruger dette forum til seriøs snak og handel, og gør sig umage med at oprettte billeder tekst osv, og er ofte stolte af det de viser frem, og noget som dette her kan måske virke irriterende og som unødig støj, på et forum som de fleste gerne vil holde på en vis standard.
    Uanset om hvordan og hvorledes reglerne så bliver fortolket/misfortolket.
    Har selv set din enhed være oprettet flere gange, men det vil jeg vælge ikke at kommentere, det må i sidste ende blive din egen sag hvordan du opfører dig, men nogen særlig god reklame for dit salgobjekt er det nok ikke!!


  • #18   10. apr 2012 per det med billeder kan jeg godt forstå men til at starte med ville jeg kunne have den ind fordi jeg skulle oprette en film her ind tilknyttet min annonce men der er os blevet oprettet bedre billeder nu men det har stadig ikke hjulpet noget så det kan da ikke være det som der er det store problem ?

  • #19   10. apr 2012 men hele det her forum handler kun om det med at den var til salg sammen tidig og jeg har snakket med en hjælpe admin om det han gav mig ret men at det var en ting som man bare altid havde gjort altså at ikke stemme noget ind som var til salg sammentidig og så er det jo jeg mener hvilket jeg os skrev til admin at det skulle skrives ind under regler vis det alligevel er noget man altid har gjort

  • #20   10. apr 2012 Det jeg henviste til er at der står "af selve RC enheden".
    Et eller andet sted står der også mindst 5billeder, dvs. ikke 4 billeder af enheden og 1 af et ark klistermærker.

    Billederne er nu blevet bedre men din linse trænger stadig til at blive rengjort, ellers er dine kameraindstillinger helt fucked.

    Mhs. om det er salgsannonce eller ej syntes jeg det er helt tåbeligt at oprette den når nu den netop er at finde på markedet. Om der så skal uploades video eller ej.

    //Dan


  • #21   10. apr 2012 Hvis ikke du får båden ind, kan du sagtens oprette en youtube profil, upload din video der og sende linket til køberen.

  • #22   10. apr 2012 Jamen så fortsæt med at forsøge at oprette den, ingen kan forhindre dig i at blive arrig eller spilde din tid.

    Ironi kan forekomme men kommer nu til tænke på en af mine favorit citater:
    *Hvis det ikke lykkes første gang, så prøv igen, og så igen. Og stop så. Der er jo ingen grund til at optræde som komplet idiot.
    W.C.Fields (1876-1946)*


  • #23   10. apr 2012 det har slet ikke noget at gøre med om jeg bliver arrig eller noget men jeg har da lige så meget ret som jer andre til at få oprettet mine ting og lige nu opfylder den alle krav så det gir jo ingen mening den ikke kan blive oprettet

  • #24   10. apr 2012 Måske fordi din tekst og dine billeder er elendige at vi afviser den.

  • #25   10. apr 2012 billeder er fine nok nu og ang tekst så skriver jeg os jeg ved ikke så meget om den men vis der var en der vidste noget måtte de godt skrive til mig





  • #27   10. apr 2012 siger de er fine nok det er ikke noget problem at finde nogle her inde der har billeder der noget grimmere og utydelige og det er ikke alt der lige har penge til at købe dyrt grej

  • #28   10. apr 2012 Enten er det bare mig eller...? Jeg har hverten budt velkommen eller afvist, men jeg synes den burde afvises p.g.a. at du har som du skriver, forsøgt at oprette dem 5-6 gange. Det er sgu ikke godt nok. Man prøver 1-2 gange, ellers kommer den ikke ind. Face it...

  • #29   10. apr 2012 nikolaj der er så os blevet rettet op på de ting de har sagt der ikke var iorden så godt jeg nu kunne den over holder alt men du siger er at fordi man prøver at få en enhed ind og ikke kan så er du perm banned fra rcg:S

  • #30   10. apr 2012 Tror det er din " nixen" holdning der giver er masse nej stemmer.

    Mar kommer også sjældent i kridthuset herinde ved at blive ved med at prøve når folket har talt ......


  • #31   10. apr 2012 jamen folk forstår ikke at når man bare afviser og ikke skriver hvorfor kan det ikke rettes op på de 2-3 første gange var det kun dem der gav velkommen som skrev en kommentar så kan man jo ikke undgå andet end at skulle oprette den flere gange det er jo logisk nok vis man tænker sig om

  • #32   10. apr 2012 men det der med at dreje reglerne som nogen kalder det vil det så os sige at fordi der er en sticker med en reklame på din mobil må den ikke stemmes ind?

  • #33   10. apr 2012 nu er de billeder der er blevet lagt ind af den båd ikke de værste på rc galleri . bare som eks. og uden at træde nogen over tæerne så skulle man måske vende blikket på en blå folkevognsbobbel som blev oprettet den 9 denne månede. det er sgu dårlig kvalitet , men måske andre grunde til den er blevet optaget???. mads måske du skulle skifte til et pigenavn( læs som ironisk bemærkning)

  • #34   10. apr 2012 ja måske men det er ikke sådan her jeg lige opfører mig normalt men folk når de afviser kan starte med at skrive hvorfor det var der ikke mange der gjorde før jeg begyndte at brokke mig måske 1 eller 2 men det handlede om det med den var til salg sammentidig og en regl er vel en regl så skal jeg da ikke til at slette min annonce pga af det

  • #35   10. apr 2012 der står at der ikke må være skjulte reklamer på billederne.
    en sticker på enheden er i mine øjne ikke en skjult reklame, og ville aldrig afvise på det grundlag. skulle vi det så var der jo ingen enheder herinde som vi kunne kigge på.

    //Dan


  • #36   10. apr 2012 dan det var fordi der var en på et tidspunkt der skrev at jeg fordrejede reglerne ikke noget jeg mente det var bare et eks for det er at dreje reglerne det jeg gjorde var at formelere reglen korrekt

  • #37   10. apr 2012 Dyrt grej ?? Nu er det jo ikke kameraet der tager billedet, det er personen bag. Nogen af de bedste billeder i verden er taget med teknisk forældet fotoudstyr under noget nær umulige forhold. Den undskyldning er lige så god som mekanikeren der laver et dårligt stykke arbejde fordi han har gammelt og brugt værktøj.

    Som jeg skrev til dig da du forsøgte at oprette den, prøv nu med at ret teksten til og nogen ordentlige billeder, jeg syntes den diskussion her har været oppe mange gange bare i den korte tid jeg har været her.

    I stedet for at brokke dig over tingene i en forum tråd så opret den båd ordentligt. Som om du rent faktisk gør det for at være en del af fællesskabet.

    Yderligere vil jeg vove den påstand at du med din stædighed og dårlige tone skaber dårlig stemning på rcgalleri.dk


  • #38   10. apr 2012 micheal billeder er blevet rettet op på teksten er blevet rettet op på efter du sagde det men den blev stadig stemt ud


    brokkede mig ikke over tingene der står så vidt jeg kan læse i min tråd hvad mener i?


  • #39   10. apr 2012 det hele handlede om den regl det var alle andre der begyndte ja men du har ikke gode billeder nok der så mange her inde der har meget dårligere billeder end mig og det er ikke et problem at finde nogle

  • #40   10. apr 2012 og det der med grej vis ens kamera er dårlig har det sgu da intet med den bag linsen at gøre for vis det er noget lort så er det lort lige meget hvor gammelt og antikt det nu

  • #41   10. apr 2012 du skriver selv at vi må se på din båd indtil den bliver oprettet, at du bliver stædig osv. det bliver tolket som brok og øv og øf.

    jeg har så ikke set at du har rettet på tingene og derfor ikke kunne stemme på den igen.

    at folk stemmer ud pga at der er en salgsannonce samtidig er desværre sådan det er, det har aldrig været min politik at stemme ud på det grundlag medmindre der står til salg i oprettelsen, det er måske noget der skal tages med rcgalleri.dk admins i stedet for her ?? så reglerne kan blive specificeret.

    personligt kigger jeg på helhedsintrykket når jeg stemmer for eller imod en enhed, lettere mangelfuld tekst opvejes af gode billeder og halvdårlige billeder opvejes af god tekst, så længe helhedsindtrykket er godt tror jeg da også at de langt de fleste vil stemme ind, hvis man ser bort fra salgsannoncen.


  • #42   10. apr 2012 er enig med mads H det er jo ikke alle som har penge til et godt kamerar og han har jo gjort sit bedste for at lave en god enhed og man har vel lov til at gøre sit bedste det er jo ikke alle som er gode til det og jeg kan finde mange der har dårligere billeder end ham kan ikke se hvorfor alle går imod ham : /

  • #43   10. apr 2012 alle har lov at være og ikke kun folk der har pengene til at have det store fede dyre kemera


    lige ang min båd med info kan jeg ikke finde info om den kun en helt masse på tysk da den ikke kan købes i danmark har skrevet alt jeg ved og hvad jeg lige umidlbart kan se


  • #44   10. apr 2012 mads>> det du kan finde på tysk kunne du jo så oversætte med google, og måske med fordel sætte ind på din enhed!
    ;o)


  • #45   10. apr 2012 Ja det havde jeg så ikke tænkt på smiley

  • #46   10. apr 2012 for det første fik allerede første gang i går at vide billederne var for uskarpe/dårlige. Det var før de 4-5 gange du forsøgte efterfølgende.

    for det andet er det ikke nødvendigt med dyrt udstyr for at tage gode billeder. Her har Michael fuldkommen ret, at du mener dit kamera er rigtigt dårligt er fair nok, men det virker nu lidt somom en rengøring ville gøre rigtigt meget.
    Du har forsøgt at rette op på det efter du her fik det at vide, super fedt ! ! men hvorfor ikke tage 20 billeder med det samme?
    som der er nævnt flere gange er det helheden der er afgørende, ikke de enkelte punkter, et godt punkt opvejer et mindre godt punkt. Du ved ikke noget om båden, fair nok. Men så gør en indsats på et andet punkt.

    Du bliver ved med at gemme dig bag din annonce, tvivler meget stært på at annoncen er skyld i den bliver afvist i sidste ende. Det er derimod oprettelsen i sig selv. Og så længe du beklager dig istedet for at gøre en indsats er jeg bange for at du ikke kommer nogen steder.

    Helt ærligt, så forstår jeg efterhånden godt hvorfor nogle går i baglås og bare afviser. Som der helt rigtigt nævnes er der mange herinde der går rigtigt meget op i deres oprettelse, og så er der nogle der er lettere ligeglade. Ultimativt er det et galleri, med ekstra features. Du burde henlede lidt til hvad der skal til.

    Rens linsen, skyd de 20 billeder der er plads til udenfor, få oversat det tyske, eller smid det ind i oprettelsen og be folk om hjælp til det. Så er du efterhånden ved at nå det punkt, hvor man kan sige "jeg har gjort hvad jeg kunne, hjælp mig med resten"

    Jeg vil være en kold på at den os bliver optaget så..... skal med glæde sende den til dig. Bare du ikke hænger mig op på dens temperatur ved ankosmt smiley


  • #47   10. apr 2012 "Jeg vil >>væde<< en kold på at den os bliver optaget så..... skal med glæde sende den til dig. Bare du ikke hænger mig op på dens temperatur ved ankosmt smiley
    "


  • #48   10. apr 2012 Haha jamen det er sikkert rigtig nok men det med annoncendet var fordi at de 3-4 første gange jeg oprettede den væltede det bare ind med beskeder afvist fordi den er til salg i marked

  • #49   10. apr 2012 jeg skal satme nok byde den velkommen, så længe den overholder reglerne og det lader det jo til at den gør... så må den gerne være til salg samtidig... bare der ikke står i oprettelsen at den er det...

    og så længe der er billeder af enheden er det fint med mig, de fleste har efterhånden den indstilling at alt som ikke er taget med spejlrefleks kamera er ikke godt nok...


  • #50   10. apr 2012 Lige mine ord

  • #51   10. apr 2012 Næmelig smiley

  • #52   10. apr 2012 Men den er oprettet nu

Kommentér på:
oprettelse af enhed

Annonce