{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Mike N
Mike N
Tilmeldt:
16. aug 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 24

Nitro eller EL ? {{forumTopicSubject}}

Hej folks.

det er mange mange år siden jeg har kørt den slags men fik lige lidt interesse igen.

Jeg står og gider ikke ofre flere tusinde, da jeg ikke ved om det fanger mig helt endnu.

jeg er til offroad, truggy, eller buggy, eller dakar agtig bil.

skal jeg gå efter nitro eller el ?
hvorfor , hvorfor ikke?

Jeg bor på københavn nord (nordsjælland)
så hvis i har noget i skal af med som er til mine krav er det super..


nogle kloge bud på nitro / el ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nitro eller EL ?
  • #1   19. aug 2010 jeg vil sige el er det billigste og køre med og det holder sq godt hvor der er en del mere arbejde i nitro og det koster osse det mere når der smutter en motor osv. men det sjove ved det er at man lære noget af det samt der er lyd på det osse også er der der jo lugten af os i luften jeg køre selv med el onroad drift bil også har jeg en truggy til offroad som dog står lidt stille lige nu da jeg ikke har haft tid og penge til en nu motor endnu da jeg har mere end en hobby så det er nu ganske sjovt

  • #2   19. aug 2010 Ikke nemt og svare på,

    Nogen er til blondiner, andre til brunetter, vi er alle forskellige..

    Vælg det der tiltaler dig mest.. smiley

    Karsten


  • Mike N
    Mike N Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 24
    #3   19. aug 2010 Tak for kanon input.
    Jeg smutter efter el først og fremmest så ..

    Er drifting muligt på offentlige veje, eller skal der ny astfalt / bane til ??

    mvh Mike


  • #4   20. aug 2010 Der kan jeg kun give Benny ret, køber du en brugt Nitro bil risikere du at få en motor der er slidt med udgiter til anden motor til følge, eller at skulle jsutere den hele tiden, hvis du kigger dig rundt omkring her i de forskellige forums ser du at der er mange spørgsmål omkring nitro og ikke så mange omkring el, der er flere der vælger at konverter deres nitrobiler om til el da det er billigere og nemmere i den sidste ende, så jeg personligt har 2 nitro biler ud af alle de biler jeg har men det er ligeså meget for sjov for egentlig gider jeg ikke at spilde min tid på nitro det skal bare kunne køre.
    Drifthjulene der har jeg været inde og spørge og der har jeg så fået en hel del svar på hvad der er bedst og det behøver ikke at være ny asfalt men jævnt jeg har fliser at køre på men de er ujævne med hoppen og dansen med bilen til følge

    Link til det spørgsmål
    http://www.rcgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=69859


  • Mike N
    Mike N Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 24
    #5   20. aug 2010 tak for god feedback.
    Jeg har set på en elbil til 999 fra ny hos morfars.com kører godtnok kun 40km/t
    en skam ved elbil er man ikke kan tage et sted hen bare og køre og køre da man jo ikke har 10 opladte batterier..

    der kan bare fyldes nitro på ogå lyden.

    men synes el tiltaler mig mere og mere.


  • #6   20. aug 2010 Du skal da bare købe nogle Lipo batterier så kan du køre samme tid som en tank fuld nitro så flere af dem så kan du også bare køre og køre og køre hehe

  • Mike N
    Mike N Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 24
    #7   20. aug 2010 så begynder det at koste for meget smiley
    ofre ikke det store inden jeg ved om interesse varer ved


Kommentér på:
Nitro eller EL ?

Annonce