{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med CARBON FIGHTER PRO?
  • #1   4. apr 2011 Reservedele er ingen problem - de findes i rigt tal hos Conrad, hvilke kan være fremme efter 5 dage.
    Bilen er som sådan ok, men jeg syntes delene slides hurtigere en feks. FG
    Motoren er efter min opfattelse til minus siden, men skal du ikke køre ræs og være hurtigst, er den fin nok.
    Stålgearene er til plus siden - fint at det medfølger standard.
    Alt i alt en fornuftig bil til små penge. Men den rækker nok ikke til en podie-plads.
    Undlad at købe alu li´r til den - det er bortkastet guld.
    Mvh.
    Dennis


  • #2   4. apr 2011 Tak for dit indlæg Dennis,

    Bilen skal kun bruges til lidt hygge ræs. Nu siger du, at alu til den er guld på gaden, men hvad med gearpladen og uprights? Normalt er det nogle af de svage dele ved f.eks MCD som man normalt opgraderer med alu. Er disse dele ok på Reeley'en eller skal disse opgraderes?
    Hvilke dele syntes du der slides hurtigere?
    Jeg har også bidt mærke i stål gear som standart, absolut et plus som andre producenter kan lære af. (Den nye redcat rampage xb kommer iøvrigt med ståltandhjil fra fabrikken)
    mvh
    Peter


  • #3   4. apr 2011 det er jo en gammel MCD klon, og problemet med den (syntes jeg) er den meget korte vandring på dæmperen, den hopper og danser.

    og så er jeg ikke pjattet med måden de nederste bærearme er monteret på.

    tjek fg-hobby
    han har vist en evo3 sport til 3000kr


  • #4   4. apr 2011 Hej prøv at snakke med min ven her: http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=30288

    Han har selv en og han vil da sikkert gerne dele sine erfaringer med andre

    // Kenneth J


  • #5   4. apr 2011 Jo, en alu-gearplade kan du liige få love at købe. Men man skal bringe i mente, at gearpladen ikke er svag i sig selv, det der kvæler den, er slidte lejer eller småsten mellem tandhjulene. Hvis du kører ståltandhjul og alugearplade, er der intet der kan give sig og så får lejerne sit at se til. Det allerskønneste ville være hvis de lavede gearpladerne af fiberarmeret composit plast.
    Problemet med den korte vandring på dæmperne kan man justere sig nogenlunde ud af - enten med anden olieviskositet eller andre fjedre.

    Mvh.
    Dennis


  • #6   4. apr 2011 en aluplade bliver ikke skæv som plasik gør,
    og den leder varmen væk fra lejerne, så de ikke smidder alt fedtet og går i stykker


  • #7   6. apr 2011 Tak for jeres indlæg, jeg fald lige over en brugt MCD Racerunner så den købte jeg i stedet for at sende pengene til Tyskland smiley
    Nu skal den lige trimmes til sommerens aktiviteter.
    mvh
    Peter


  • #8   7. apr 2011 God fornøjelse smiley

Kommentér på:
Erfaringer med CARBON FIGHTER PRO?

Annonce