{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Carbon? {{forumTopicSubject}}

Så blev det tid til Tamiya Vajra Hjælpe-forum-emne version 4 smiley Håber I vil bære over med mig igen. Aldrig er jeg stødt ind i så mange mure hvor jeg ikke rigtig kan komme videre, indtil der er en her der ryster indlysende guldkorn ud af ærmet.

Denne kan jeg nu godt løse selv men ville lige høre om der er nogle bud på hvilken strategi jeg skal vælge (jeg har googlet, søgt på emnet og læst lidt men vil lige høre om der er nogle meninger/råd/erfaringer her i en direkte dialog).

Til sagen (langt om længe). På min Vajra's (se galleri) tredje tur blev den, mens den stod parkeret, påkørt i siden stille og roligt af en slem slem Carson Truggy. Påkørslen var intet imod hvad den tidligere er sluppet godt fra, men meget overraskende knækkede den absolut dyreste del på bilen: Carbon upper chassis'et.

Tænkte egentlig bare at der røg 70 EURO. Men alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke, at det er en svag konstruktion og at det med sikkerhed vil ske igen og igen???

Bilen kan ikke bruges som Shelf-Queen mere og synes egentlig den er sjov (off road) som runner.

Så hvad vil I anbefale? Nogen erfaringer/tips til om det kan laves/limes/forstærkes? Vil en eventuel reparation kunne holde til et par ture/et par små hop og sammenstød? Hvad mener I om carbon udformningen - vil det ske igen?

Jeg har ikke lyst til at skulle bruge 70 euro på hver tredje tur... Håber I kan give lidt fif/råd/meninger. Hvert indlæg påskønnes meget og undskyld den lange fristil smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Carbon?
Kommentér på:
Erfaringer med Carbon?

Annonce