{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  traxxas slash 4x4 køre tid
  • #1   22. jan 2012 jeg køre ca en halv time på 5800mha 35c 2 s med sc8 combo og kvarter til 20 min vis det er meget smattet

  • #2   22. jan 2012 SC8 på 2 celler? - Der må godt nok ikke være meget kraftoverskud på den konto smiley

  • #3   22. jan 2012 nej det er der heller ikke men jeg har ikke så meget plads i haven så det passer meget godt smiley køre på 3s når jeg er ude og køre på bane

  • Martin  O
    Martin O Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Svar: 4
    #4   22. jan 2012 Er i ellers glade for jeres slash. Der er vel ingen problemer med en 4x4 brushless version 1/10.

    Jeg overvejer at købe en slash eller en summit.

    Lige nu er jeg mest til en summit, medmindre der er en god deal på en slash. Men man kan jo køre meget mere offroad med en summit.

    Jeg har en revo 1/16, måske skulle jeg bare få en slash 1/10 isteden for, hvor meget køre glæde vil jeg få ud af det.??

    revo er min første rc bil, og det er faktisk et køb sammen med min 7 års søn. han styre den rigtig godt.


  • #5   23. jan 2012 jeg har snart haft min i et år og jeg er stadig meget glad for den. dog syntes jeg at standart trækaksler er lidt svage men opgradering findes heldigvis så det kan løses ellers syntes jeg det er en kanon bil let at skrue på når det går galt smiley

  • #6   23. jan 2012 jeg er også meget glad for min slash. sys det den der ligner en offroader mest. mine trækaklser har jeg dog ikke haft problemmer med. men har bruge LANG tid på youtube til at søge efter rewies ovs. 3s lipo til stadart aksler er lidt hårdt ved bashing. men 2s lipo holder de rigtig fint til... dog skal man skigte sine bære arme til RPM. og kofangere.. har lige knækket en bære arm. så venter spændt på posten

Kommentér på:
traxxas slash 4x4 køre tid

Annonce