{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Skyline4ever
Skyline4ever
Tilmeldt:
24. dec 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 25

esc problem {{forumTopicSubject}}

når jeg har lige reset min ezrun 60A esc nu kan den kun styre ik køre den kan kun hakke men ik give gas
det er en ezrun 60A med hobbywing program kort og med ezrun 8,5t brushless motor

er der nogen der kan hjælpe? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  esc problem
  • #1   23. dec 2013 Når du siger ”reset”, hvad mener du så med det???
    Har du sat ESC´en op til modtageren, eller har du kujn brugt program kortet.


  • Skyline4ever
    Skyline4ever Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 25
    #2   23. dec 2013 ja resetede med modtageren

  • Skyline4ever
    Skyline4ever Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 25
    #3   23. dec 2013 jeg reset hele systemet som der står men der sker ik noget

  • #4   23. dec 2013 Tjaaa, hvis du har gjort det rigtigt, og din ESC stadig ikke virker, er den brændt af, og vi kan ikke hjælpe med noget.

  • #5   23. dec 2013
    Prøv lige med min starty opsætning.
    Det kan jo være det virker lidt bedre smiley


    Start opsætning af EZrun (husk at motoren skal være tilsluttet, ellers er der ikke noget der virker)

    1 - Start ESC med setupknappen i bund, og slip knappen når den blinker rødt og bibber.

    2 - Tryk en gang på knappen for at sætte nulpunkt (ESC beeper 1 gang)

    3 - Speederen i bund og tryk på knappen en gang igen (ESC beeper 2 gange)

    4 - Bremsen i bund og tryk på knappen (beeper 3 gange)

    5 - Sluk det hele og pil ESC´ens stik ud af modtageren og sæt det i Programmerings kortet, husk at vende stikket rigtigt.

    6 - Tænd ESC´en og du kan nu programmer din ESC til det nu skal bruge den til, husk at trykke OK efter det du omprogrammer hver gang, sluk det hele efter endt Programmering smiley

    7 - Sæt stikket tilbage i modtageren og den er klar til at køre.
    God fornøjelse smiley

    8 – Skulle din motor køre den forkete vej, byt om på to af motor ledningerne, så skulle det virke smiley






  • Skyline4ever
    Skyline4ever Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 25
    #6   23. dec 2013 nu har jeg gjord det men program kortet viser ik nogen tal kun streger

  • #7   23. dec 2013 Du kan ikke bruge program kortet til start opsætning til ESC´en.
    program kortet er kun til justering af ESC´en.
    Men det er nok lige meget, for kan program kortet ikke tage kontakt med din ESC, er din ESC nok brændt af eller kortsluttet.
    Har du været ude og køre i vandpytter smiley


  • Skyline4ever
    Skyline4ever Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 25
    #8   23. dec 2013 nej købte den med et hævet batteri men virket fordi den kunne godt styre og blæseren på ESC'en virkede men tager den med til morfars så kan de måske hjælpe mig men ellers tak for hjælpen og glædelig jul og godt nytår smiley

Kommentér på:
esc problem

Annonce