{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

Brug af Hjørring RC Bane {{forumTopicSubject}}

Hej alle brugere af Hjørring RC Bane,

Jeg har oprettet gruppen 'Hjørring RC Bane' ( http://rcgalleri.dk/grupper/hjorringrcbane) i håb om at samle nogle af rc bil folkene fra Hjørring. Selvom der er gode alternative i både Frederikshavn ogog Tårs synes jeg det er rart, at der er en bane i Hjørring de dage, hvor man ikke gider køre adskillige kilometer for at komme til nærmeste bane.

Desværre er Hjørringbanen forholdsvis meget i forfald. Jeg nævner bare nogle af tingene:

- Køretårnet har været udsat for hærværk
- Græsset er ved at være så højt man ikke kan se bilen når der køres rundt på banen.
- Hoppet i det nordøstlige hjørne skygger for bilen.
- Generelt er banen temmelig ujævn efterhånden.

Det kunne være fedt, hvis vi kunne samles nogle stykker en dag og få udbedret de småting så banen igen bliver brugbar. Jeg vil derfor starte med at hive fat i nogle af jer fra Hjørring og høre om der er stemning for at finde en dag til at fikse banen.

Mvh.
/Tom


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brug af Hjørring RC Bane
  • #1   31. jul 2009 En ihærdig Hjørring mand har tilsyneladende på egen hånd påbegyndt et ihærdigt stykke bane renovationsarbejde. Jeg slutter mig til arbejdet imorgen (1. august) ca. kl. 12:00. Hvis andre har lyst til at give en hånd med er de velkomne!

Kommentér på:
Brug af Hjørring RC Bane

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce