{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

ja man skulle jo ud og flyve i det gode vejr {{forumTopicSubject}}

ja nu når vejret endlig var til det skulle flyene jo ud og luftes lidt....her er det min sonic64 edf i en.lille video.

https://youtu.be/jFtnlTaaxkY

og her min skyray fpv flyve ....sku nok ha pudset linsen....(slå lyden fra lamer forfærdeligt)

https://youtu.be/NllzyM8XAf8


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ja man skulle jo ud og flyve i det gode vejr
  • #1   23. mar 2017 har du onboard kamera , eller hvordan ved du hvor den er henne ? jeg kiggede lidt over 1min, den forsvinder helt ud af syne nogle gange ?

  • #2   23. mar 2017 så du på telefon? har lagt mærke til på.mine videoer forsvinder flyet ofte på små skærme om det er noget med kameraet ved jeg ikke!....men nej har ikke onboard jeg kan se flyet hele tiden og flyver endda meget tættere på end jeg plejer .....det er som.sagt nok noget med det kamera jeg bruger på mit hoved

  • #3   23. mar 2017 ja ok så det måske kamera, jeg så det på 55" tv

  • #4   23. mar 2017 ja så er det jo ikke skærmen der er for lille hehe nej det er som sagt nok kameraet

  • #5   24. mar 2017 Super fed video, det er altid godt med lidt fly! Det ser ud til du har meget godt styr på den vinge,.

  • #6   24. mar 2017 ja det er lidt sjovt for wings og deltaer ,har jeg fuldt ud styr på ,og kan lave det meste med dem....men højvingede ,som man ellers anbefaler til begyndere, som mig kan jeg slet ikke forlis mig med! de langsomme bevægelser ,når man krænger dem ,og at de bare reagere generelt langsom, gør jeg ikke føler jeg har kontrol....om det er min tid med droner, der gør jeg har det bedst ,med noget der reagere hurtigt, ved jeg ikke??.
    startede med at flyve i januar, og pungede ud til en model med safe, og lærte mig selv at flyve.....og pengene var godt givet ud ,for kort tid efter ,havde jeg styr på det mest basale ,og kunne skifte den ud med "normale" fly....har nu investeret i en flok warbirds ,som jeg skal til og igang med at lære at flyve ,så håber på mere godt vejr.


  • #7   24. mar 2017 fik lige luftet og trimmet motorsvæveren ind idag.

    https://youtu.be/hDGIUD9PB0k


  • #8   25. mar 2017 Fedt at du får brugt den!!
    Den flyver bedre nu end da jeg solgte den men det kan jo have noget med piloten at gøre smiley


  • #9   25. mar 2017 jeg har skiftet til en bedre str propel den der var på var lige stor nok men det er såmen også det eneste.
    men placeringen af batteriet har meget at sige der er få mm forskel på om den flyver godt eller hemt ad helved til??


  • #10   26. mar 2017 Der står i manualen hvor center of gravity skal ligge i manualen.. jeg har kun fløjet én tur med den hvor jeg self. satte batteriet rigtigt ift. Cog smiley

  • #11   26. mar 2017 man behøver slet ikke manualen de har været så søde at sætte to prikker under hver vinge hvor cg er....men der skal virkelig utrolig lidt til.....havde ikke lige tænkt på det den anden dag da jeg efter at have ballanceret den ud lige ude på pladsen smed en buzzer i for at overholde flyvetid.....den lille buzzer der nærmest vejer intet gjorde den fløj ad helved til.....men ellers flyver den sindsyg godt og stabil og har da også rimelig med fart.....Skal bare lige ha et bedre kamera og montere??

Kommentér på:
ja man skulle jo ud og flyve i det gode vejr

Annonce