{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dansk RC Forum søger ny administrator
  • #1   2. sep 2014 Hvorfor lave et forum mere, når der allerede er er fint forum, nu er det jo ikke ligefrem fordi der det store behov til de 1000 rc brugere vi har i dk :b

  • #3   2. sep 2014 Jeg har læst både dit indlæg og kigget på dit forum smiley - jeg synes stadig det er dumt at splitte et så lille publikum op på flere sider,. Specielt når man i forvejen har en side som gør dens arbejde helt fint smiley -

  • #4   2. sep 2014 dette burde lukkes... det er svineri at promovere sit eget rc forum på en konkurrents !

  • #5   2. sep 2014 Svineri ligefrem? Det er utroligt så forskelligt man ser på tingene. smiley

    RC-Forum er et fuldstændig gratis og ukommercielt forum oprettet af brugerne og for brugerne. Istedet for bare at lukke det (der er trods alt 300 medlemmer) vil jeg give en lidenskabelig RC person (eller flere) med interesse for, og viden om, det at drive en hjemmeside, en mulighed for sammen at udvikle videre på forummet. Jeg har svært ved at se hvordan det kan skade nogen, især taget i betragtning, at siden ikke danner grundlag for nogen økonomisk omsætning overhovedet, og rent og skær er et mødested for RC tosser.


  • #6   2. sep 2014 Ro på nu Henrik S.

  • #7   2. sep 2014 rc-forum har eksisteret i længere tid og er ikke helt nyt Tobias. Hvis du gennemgår en del af trådene derover vil du nok også lægge mærke til en helt anden form for kommunikation og "samvær" end der findes herinde. Der er en del færre brugere derover men dem af os som bruger den nyder det på en helt anden plan. Der findes jo også ls-forum, hpibajafan osv som godt nok er niche foraer men alligevel overlapper med RCG og/eller supplere. Uanset hvor mange RC interesseret der findes i DK/SE/NO, så er der altid plads til et forum til, om den fortsætter i længere tid er en anden sag sikkert afhængig af brugerne.

    @Henrik S - Prøv lige at tænk dig om, der er lovgivning netop imod det du foreslår da det er konkurrence forvridning. I øvrigt synes jeg personligt ikke at RCF direkte konkurrere med RCG men supplere hvor nogle brugere søger en anden form for forum hvor f.eks gallerier ikke er det dominante fokuspunkt.


  • #8   2. sep 2014 Mark - tak det var et fornuftigt argument, og jeg synes det er fint med et alternativ, hvis der er en ordenligt grund -

    Jeg synes måske også lidt som Henrik at det er presse den lidt måske at reklamere her meeen -
    på den anden side - det har jo intet med penge at gøre og det er kun for brugernes skyld, defor synes jeg det går an.,


  • #9   2. sep 2014
    I ævler kraf...... som i har forstand til - Kællinge galleriet.DK?

    Sæt jer nu ind i sagerne før i kæfter op!


  • #11   2. sep 2014 Hej phønix. Tusind tak for dine venlige ord. smiley

    Ville også ønske jeg kunne fortsætte med RC-Forum, men realistisk set har jeg ikke tiden til at kæle nok for siden, og det fortjener den, så den gode og konstruktive stemning kan fortsætte.

    Jeg vil også fortsætte mit medlemsskab her på rcgalleri. smiley

    Mvh Gregers


Kommentér på:
Dansk RC Forum søger ny administrator

Annonce