{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Dennis C
Dennis C
Tilmeldt:
26. nov 2005
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9

Hvorfor et gløderør til en std rex-x? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen ja overskfiten siger sig selv.
Jeg skal have købt mig en Rex-x ( (link fjernet) ) men der er ikke gløderør med så jeg vil spøgere om hvorfor et slags gløderør jeg skal købe. jeg er helt ny i denne hobby og har derfor ikke den store viden i hobby'en (endnu smiley )

på forhånd tak
mvh Dennis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor et gløderør til en std rex-x?
  • #1   29. nov 2005 Hej Dennis

    Jeg har købt min hos Herning-RC (link fjernet) der syntes jeg man får en god service, og så er han oven i købet billigere end der hvor du har kigget. Han anbefaler et gløderør nr.3 i tilkøringsfasen, når den er ovre skal du bruge et nr.8 rør. Køber du din bil hos ham, får du endvidere en manual på Dansk over hvordan du skal køre din bil til smiley Og du kan altid ringe til ham med spørgsmål. Dette er jo en kæmpe fordel for os newbee´s. Håber det var svar nok på dit indlæg


  • #2   29. nov 2005 Til Peter J.

    Nu er det vel et spørgsmål om smag og behag, om man er til pind eller pistolstyring ! Tror ikke det har så meget med kvaliteten at gøre, Så er en monster-truck måske også vildt ringe, hvis man ikke kan lide dem ?


  • #3   29. nov 2005 Peter J--------skal lige sige at det "vildt dårlige" pindeanlæg faktisk virker ganske upåklageligt.....har ihvertfald ikke haft nogen problemer med mit. Og til hobby / begynderbrug fejler det absolut intet!

  • #4   29. nov 2005 Re: Peter.

    Selvom vi er navnebrødre Peter, er jeg ikke enig med dig i at rat nødvendigvis er bedre end pinde, ligesom en hatchback ikke er en bedre bil end en sedan, men blot lidt dyrere. Det er et spørgsmål om vanesag og nok også at mange synes det er smartere med et rat-anlæg og mere til proffer. Men og kalde det vildt dårlig har ikke noget med virkeligheden og gøre. Langt de fleste REXér er solgt med pinde og det fungerer fint.

    Peter.


  • #5   29. nov 2005 Re : Dennis.

    Undskyld jeg ikke svarede på dit spørgsmål Dennis, men OS A8 eller A5 ville være gode rør til REXén alt afhænging hvad nitro du vælger og køre på og hvad temperatur du kan holde din motor på. Kører selv på en A8 og den går som en mis smiley
    Men som Steen skriver er en A3 go´i indkøringsfasen, men det får du mere af vide om hvis du spørger RCModels


Kommentér på:
Hvorfor et gløderør til en std rex-x?

Annonce