{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.279 visninger | Oprettet:

Opstart af traxxas 2.5 nitro efter lang stilstand, samt justering. {{forumTopicSubject}}

Jamen, har jo erhvervet mig denne hersens rustler nitro(se evt afventende oprettelse)
Den har stået et stykke tid, så hvad er proceduren dor opstart og justering af vognen??
Jeg har drejet motoren på svinghjulet, og føler som fin kompression, har fået ez start til og rotere motoren også,
Nitroen der følger med er 25%. Kan jeg uden videre købe 16%, eller siger overtroen man skal holde sig til den type motoren har kørt med?? Er tallet egentlig en angivelse dor hvor meget nitro der er i, eller hvordan?

Justeringvis, tænker jeg og starte op, lade stå i tomg 2-3 minutter, med let gasgivning(ikke køre). Så klemme slangen, og så justere LSN ind til den dør efter 3-4 sekunder, og efterfølgende justere HSN ind til hvor den kører rent, og så lige fede den 1/8 omgang op, så vil det i min teoretiske verden holde bedre til mit bash og leg??

Har bestilt et 2.4 ghz sender sæt, så man får sikkerhed med failsafe, har set en del videoer hvor folks nitrobiler stikker af, men til og starte med bliver det i haven det foregår med det gl Am anlæg.

Ellers nogle fif eller lign, skal jeg justere HSN først eller hvordan..
Mvh johan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstart af traxxas 2.5 nitro efter lang stilstand, samt justering.
Kommentér på:
Opstart af traxxas 2.5 nitro efter lang stilstand, samt justering.

Annonce