{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dji phantom 3 aflade batteri
  • #1   28. dec 2016 De behøver ikke sidde i dronen.

    I Dji app'en kan du angive hvor mange dage der skal gå før den aflader. Måske default er 10 dage.


  • #2   28. dec 2016 P.S. de aflader laaaangsomt så giv dem nogle dage at aflade i.

  • #3   28. dec 2016 det ved jeg og har været inde og ændre det til 3 dage og efter dji skulle der være afladt over ca 2 dage men nu har den stået ihbertfald en uge og der er intet sket. den er nemlig under garranti endnu så hvis det ikke fungere så skal den nemlig byttes så skulle lige være sikker på jeg huskede rigtig og det var lige meget om den sad i eller ej

  • #4   28. dec 2016 Det er ligemeget om den sidder i.

    Er du 100% sikker på at den ikke har afladt. Hvis du bare putter det i din phantom er det ikke altid at batteriindikatoren passer. Prøv evt at lade på det og se om det tager imod.


  • #5   28. dec 2016 den tager slet ikke mod strøm den siger den er opladet både når jeg lader og i appen samt litchi app så det er som om funktionen slet ikke går igang nu har jeg prøvet at stille den ned på 1 dag og så lader jeg det ligge til det nye år og så må jeg se eller må fohandleren jo bytte det

  • #6   28. dec 2016 Lyder som om der er noget der ikke spiller.

  • #7   29. dec 2016 som jimmy skriver aflader de langsomt, men hvis du checker batteriet med knappen resetter du samtidig timeren til afladning. Afladningen sker kun til ca. 1/2 ladning, ikke helt ned.
    For at tvinge opladning på næsten fuldt batteri skal du tænde batteriet og tilslutte laderen.
    Ps: det er hurtigere at flyve en kort tur og aflade batteriet til ca 1/2 ladning end at vente på det sker. af sig selv.


  • #8   29. dec 2016 shortlash ja som jeg skriver længere oppe så skulle det ifølge dji ske over 2 dage altså når jeg har sat min til at skulle aflade efter 3 dage ville de skulle være det på ca 5dage men som sagt uden at have rørt dem den mindste smule så er der intet sket efter langt over en uge.
    selvfølgelig kunne jg bare aflade ved at bruge den hvilket jeg normalt også gør men jeg kan godt lide at ha sikkerheden i at får jeg det ikke lige gjort eks hvis jeg lader til at skulle flyve og der så kommer noget i vejen vind vejr osv så gør de det selv.
    men mest af alt hvis nu det viser sig der er en fejl i dem så vil jeg jo ha det byttet da selvom det ikke er væsenligt så betyder det jo stadig det er en fejl og hvem ved en fejl kan jo blive til flere med tiden hvis der er noget galt med det intilligente print


  • #9   30. dec 2016 Har du kun et batteri? Har den overhovedet fløjet? Hvis ikke så prøv at flyve en kort tur i sikker højde og se om batteriet aflader jævnt, prøv evt. alle batterier. Garantien dækker uanset om de er afprøvet og brugt. Dji gør en del for at sikre deres grej, så det kan være at batteriet skal i brug før fx afladning bliver aktiveret.
    Lipo-batterier er normalt rimelig robuste mht brug, så afladning til 1/2 ladning er normalt kun nødvendig efter længere tid (dji er normalt sat til 10 dage), jeg har haft lipoer liggende i mange måneder mellem brug, som stadig er i topform.


  • #10   30. dec 2016 nej jeg har 3 stk og dette har omkring 20 opladninger.jeg har bare aldrig lige lagt mærke til om denne funktion virker før nu her. og det betyder som sagt ikke det store jeg tænker bare det er med at udnytte garrantien mens den er der.....og så som jeg skrev hvis det nu er en fejl kommer der så pludselig mere.
    der har dog intet været endnu batteriet fungere perfekt.


Kommentér på:
dji phantom 3 aflade batteri

Annonce