{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mere trækkraft på en båd
  • #1   23. jul 2008 Det er et spørgsmål alle der har en speedbåd stiller sig selv, det kommer helt an på hvilken båd du har... men start med at eksperimentere med din skrue ( propel ) og med mere motor kraft, det nytter kun at gå op i størrelse og stigning på din skrue hvis du har motor kraft nok.. du kan osse lege lidt med dybten på din skrue i vandet, det anbefales at du kun har det en blad på skruen i vandet når du er oppe og plane på vandet, det vil sige at din vinel på din skruaksel skal justeres op eler ned til du rammer det rigtige punkt i vandet.. først der får du det fulde ud af din motor og skrue... men der er rigtig mange ting der kan optimeres for at få fart og det hele drejer sig i bund og grund om at fokusere på hvad båden ger når man har lavet en ændring og lav ikke for mange ting ad gangen så kan du ikke se hvad der gør hvad...

  • #2   24. jul 2008 ok tak, men jeg er nu mere intereseret i at vide hvordan en slæbe båd fks kan træke så meget uden at blive fuldstændig overophedet. Hvis du forstår hvad jeg mener, ligesom en rc crawler kan træke meget med en lav gearing. smiley


  • #3   24. jul 2008 om det er en slæbebåd eller en speedbåd kommer ud på et men sæt en skruge på der er lidt mindre hvis din motor bliver varm, da det tyder på den du har er for stor med mindre det er fordi den er alt for lille så den løber sig selv ihjel...

  • #4   24. jul 2008 ok tak for hjælpen jeg har godt nok ikke en slæbe båd men ville bare gerne vide det, men jeg har en speedbåd der snart kommer ind hehe

  • #5   24. jul 2008 mega mange tak nohm n lige det svar jeg manglede tusind tak

Kommentér på:
Mere trækkraft på en båd

Annonce