{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Hjælp til gløderør {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved godt der er mange der spørger til gløderør og nu blev det så min tur.

Jeg har en bunke Traxxas 3232X Super-Duty gløderør til min TRX3.3 men da jeg var ude og køre i det gode vejr i lørdags lykkedes det mig at brænde to af. Det er første gang jeg har brændt nogle af. Og den har kørt små 3 liter.

Jeg synes godt nok motoren blev noget varm, så jeg prøvede at gøre blandingen mere fed, men selv ved meget små indstillinger begyndte den med det samme at gå ud.

Så bundlinjen er at det virker som om min motor bliver for varm, og brænder gløderøret af, på trods af at blandingen ikke kan gøres federe uden at den staller.

Er det bare i gløderøret den ligger, eller er der noget jeg har misforstået omkring instillingen af min motor?

På forhånd mange tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til gløderør
  • #1   4. maj 2009 Hvad er forskellen og hvornår skal de bruges?

  • #2   6. maj 2009 Brug det gløderør du har fået anbefalet, start motoren, hvis omdr, stiger så er gløderøret for koldt ellers er det som okey..

    Skruere du på den rigtige skrue? For HSN´s burde ikke få den til at gå ud i tomgang...Det lyder som om du skruer på LSN for at få den til at bliver kolder.. Men det gør du vel ikke vel??


  • #3   6. maj 2009 Nej det er selvfølgelig HSN jeg drejer på. Det er som regel heller ikke i tomgang den dør. Det er oftest lige når gassen slippes. Ikke at det sker hver gang gassen slippes, men hvis den går ud, er det som regel dér.

    Jeg er vist ikke blevet anbefalet noget bestemt gløderør...


  • #4   6. maj 2009 hmm sikke noget fis jeg fik skrevet der..

    Der skulle have stået. at hvis du sætter glødestarteren på mens den køre og den stiger i omdr, så er dit rør for koldt.. om det så er det ene rør du prøver med eller det andet er som lige gyldigt, at bruge det anbefalet var bare for at have et okey udgangs punkt..

    Lyder som om den står for magert i bunden, eller din tomgang står for lavt..



Kommentér på:
Hjælp til gløderør

Annonce